אוזניות אלחוטיות BT עם ביטול רעשים WH-1000XM5, כסופות

מק”ט
288733

תיאור המוצר

 

תיאור המוצר 

  • ממטב NC אוטומטי למיטוב של ביטול רעשים באופו אוטומטי בהתבסס על תנאי ההרכבה שלהן ועל הסביבה.
  • 2 מעבדים ששולטים בשמונה מיקרופונים.
  • שיחות באיכות מעולה וללא רעשיפ ועיצוב נוח ביותר 

אחריות ע"י ישפאר היבואן הרשמי בישראל 

 

* המחיר הקובע הוא ביום הרכישה.

 

icon-card

תשלומים

12 תשלומים
305 $

אוזניות SONY WH-1000XM5 BT NC כסוף


ביטול רעשים המוביל בתעשייה

מרעש של מטוס ועד לקולות של אנשים, האוזניות האלחוטיות WH-1000XM5 שלנו עם ביטול רעשים באמצעות מספר מיקרופונים מצליחות לסנן יותר צלילים בתדרים גבוהים ובינוניים מאי-פעם. ועם ממטב NC אוטומטי, מתבצעת באופן אוטומטי אופטימיזציה של ביטול רעשים על סמך תנאי ההרכבה של האוזניות ועל סמך הסביבה שלכם.
תמונה ללא תיאור

ראו איזה הבדל יכול ביטול רעשים לחולל

טכנולוגיה של חיישן רעש מולטי
עם ארבעה מיקרופונים בכל כיסוי אוזנייה, זוהי ההתקדמות הגדולה ביותר שלנו בתחום של ביטול רעשים. צליל סביבתי נלכד בצורה מדויקת אפילו יותר, מה שמצמצם באופן דרמטי את הרעשים בתדרים גבוהים. הודות לממטב ה-NC האוטומטי, הביצועים של ביטול רעשים תמיד ממוטבים באופן אוטומטי לפי תנאי ההרכבה של האוזניות ולפי גורמים סביבתיים חיצוניים כמו לחץ אטמוספרי.
תמונת תקריב של אוזניות עם מיקומי חיישנים מרובים
ביטול רעשים ברמה שאין לה תחרות
תמונה ללא תיאור
המעבד המשולב החדש V1, שפותח במיוחד על-ידי Sony, מאפשר לכם ליהנות ממלוא היכולות של שבב QN1 של מעבד ביטול הרעשים שלנו באיכות HD. שילוב הטכנולוגיות הייחודי הזה שולט בשמונה מיקרופונים כדי להפיק איכות ביטול רעשים ללא תקדים.
תמונה ללא תיאור

יחידת דרייבר 30 מ"מ שפותחה במיוחד

יחידת הדרייבר 30 מ"מ רכת הקצוות שפותחה במיוחד, משפרת את היכולות של ביטול רעשים, במיוחד בטווחים של תדרים נמוכים. דבר זה מאפשר לכם ליהנות מהמוזיקה שלכם באיכות מדויקת, בלי רעשי הסביבה. החומר המרוכב העשוי סיבי פחמן מאפשר יצירת כיפה קשיחה במיוחד וקלת-משקל, ומשפר את צלילות הקול, במיוחד בטווחי תדרים גבוהים.
תמונת תקריב של יחידת הדרייבר 30 מ

צליל מעולה, שתוכנן במטרה לספק שלמות

יחידת הדרייבר 30 מ"מ שפותחה במיוחד (עיצוב מדויק), עם כיפה קשיחה וקלת-משקל שעשויה מחומר המורכב מסיבי פחמן, משפרת את הרגישות לתדרים גבוהים ומספקת איכות צליל טבעית יותר. הטכנולוגיות הייחודיות של Sony כוללות מתכת הלחמה משובחת עם זהב וללא עופרת, למוליכות מעולה, נגד להפקת שמע מפורט ומדויק לפיזור עוצמה מאוזן, ותוכנית הממטבת את המעגל החשמלי לשיפור היחס של אות לרעש כדי להפיק צליל ברור ועקבי.
תמונה ללא תיאור
שמע ברזולוציה גבוהה עם וללא כבלים
תמונה ללא תיאור
הודות ל-LDAC, טכנולוגיית קידוד השמע שלנו המקובלת בכל התעשייה, אוזניות WH-1000XM5 תומכות בשמע ברזולוציה גבוהה ובשמע ברזולוציה גבוהה באופן אלחוטי. טכנולוגיית LDAC משדרת בערך פי שלושה נתונים מאשר השמע הרגיל של Bluetooth‎, כך שמתקבלת איכות שמע מדהימה ברזולוציה גבוהה.

שחזור בזמן אמת של כל הקבצים הדחוסים

תמונה ללא תיאור
באמצעות Edge-AI (בינה מלאכותית),DSEE Ultimate (מנוע לשיפור סאונד דיגיטלי) משדרג קובצי מוזיקה דיגיטליים בתבנית דחוסה בזמן אמת. בזכות זיהוי דינמי של כלי נגינה, ז'אנרים מוזיקליים ומרכיבים נפרדים, הוא משחזר את הצליל בטווח הגבוה שהולך לאיבוד בדחיסה.

סדרת 1000X – איכות השיחה הטובה ביותר אי-פעם

הטכנולוגיה שלנו, זיהוי קול מדויק, עושה שימוש בארבעה מיקרופונים מסוג עיצוב אלומה ובאלגוריתם להפחתת רעשים המבוסס על בינה מלאכותית, כדי לבודד את הקול שלכם בצורה מדויקת. מבנה חדש שפיתחנו לצמצום רעשים של הרוח מפחית את הרעש של רוחות במהלך שיחות. בכל מקום שבו תהיו, תוכלו תמיד לשמוע ולהישמע בבירור.
תמונה ללא תיאור

מספר מיקרופונים שמתמקדים בקולכם

האוזניות האלה, המצוידות בארבעה מיקרופונים מסוג עיצוב אלומה, מכוילות בצורה המיועדת לקלוט רק את קולכם. יחס משופר של אות לרעש מאפשר להן לקלוט כל מילה ומילה, גם בסביבה רועשת.
אוזניות WH-1000XM5 עם מספר מיקומי מיקרופונים מודגשים

שיחות צלולות במיוחד, ללא רעשים

עם טכנולוגיית זיהוי קול מדויק ועיבוד אותות שמע מתקדם, האדם בצד השני של השיחה שומע את קולכם באופן ברור, גם אם אתם מוקפים רעשים. פיתחנו את האלגוריתם שלנו להפחתת רעשים באמצעות למידת מכונה ובינה מלאכותית, בעזרת יותר מ-500 מיליון דגימות קול, כדי לנטרל רעשי סביבה ולהבליט את הקול שלכם בצורה ברורה במגוון רחב של סביבות.
תמונה ללא תיאור
1 = עם רעש
2 = בלי רעש


נוחות לאורך כל היום בעיצוב נטול רעשים

האוזניות קלות-המשקל הללו, מגיעות בגימור יפהפה בעיצוב חדש שפיתחנו מעור המספק התאמה רכה. החומר הזה מתאים בצורה נוחה סביב הראש, עם פחות לחץ על האוזניים, תוך נטרול צלילים חיצוניים. העיצוב המנטרל רעשים, עם המחוון ללא שלבים, המתלה והסיבוב החלקים, והחיבורים השקטים, הופכים את ההתאמה של WH-1000XM5 לאוזניים לנעימה במיוחד.
תמונה ללא תיאור


בקרת קול מתכווננת מכוונת את ההגדרות באופן אוטומטי לפי מה שאתם עושים

בקרת קול מתכווננת היא פונקציה חכמה שחשה את המיקום שלכם והפעילות שאתם מבצעים, ואז מכווננת את הגדרות צלילי הסביבה לקבלת חוויית האזנה מושלמת. כשהיא מופעלת, היא לומדת את ההתנהגות שלכם ומזהה מיקומים שבהם אתם מבקרים לעתים קרובות, כגון מקום העבודה שלכם או בית הקפה האהוב עליכם, ומתאימה את הצליל למצב.
תמונה ללא תיאור


עבור נוחות יומיומית, דברו כדי לשוחח

ברגע שאתם מתחילים שיחה, התכונה 'דבר כדי לשוחח' מפסיקה באופן אוטומטי את המוזיקה ומאפשרת לקול הסובב להישמע – תכונה שימושית אם אתם רוצים להמשיך להרכיב את האוזניות או לדבר בלי להשתמש בידיים. תכונה חכמה זו משתמשת בעיבוד אותות שמע מתקדם ובמיקרופונים המובנים באוזניות כדי לזהות את קולכם ולהגיב אליו. ברגע שהשיחה מסתיימת, המוזיקה מתחילה לפעול שוב באופן אוטומטי.
אישה מרכיבה אוזניות WH-1000XM5 בעודה מנהלת שיחה


גישה מהירה למוזיקה האהובה עליכם

עם 'גישה מהירה', ניתן להגדיר את האוזניות להמשיך להפעיל מוזיקה מ-Spotify בשתיים או שלוש הקשות – אין צורך לגעת בטלפון החכם.
תמונה ללא תיאור

שליטה באמצעות הקול

אפשר להשתמש באוזניות בלי הידיים – פשוט אמרו "Hey Google" או "Alexa" כדי להפעיל את העוזר הקולי האהוב עליכם. תוכלו להאזין למוזיקה, לתקשר עם חברים, לקבל עדכונים, להגדיר תזכורות ועוד. תוכלו אפילו לשלוט בתכונות של האוזניות, כגון ביטול רעשים, באמצעות קולכם, להאזין להודעות הדוא"ל שלכם ב-Microsoft Outlook ולבצע פעולות לגביהן וכן להצטרף לפגישות Microsoft Teams באמצעות Google Assistant או Siri.
תמונה ללא תיאור

האזנה בטוחה עם האפליקציה Sony ‏| Headphones Connect

ראו באיזו רמת בטיחות אתם מאזינים למוזיקה על ידי השוואה בין נתוני לחץ הצליל שהאוזניות שלכם מקליטות לפי הנחיות ארגון הבריאות העולמי (WHO). קבלו התראות ממערכת ההפעלה כאשר רמות הצליל בזמן האזנה גבוהות מדי.
תמונה ללא תיאור


חיבור רב-נקודתי

לנוחות מלאה, ניתן לשייך את אוזניות Bluetooth‎ אלה לשני התקני Bluetooth בו-זמנית, כך שכשמתקבלת שיחה, האוזניות מזהות את המכשיר שמצלצל ומתחברות אליו באופן אוטומטי. ניתן גם להעביר את האוזניות במהירות לכל אחד משני המכשירים בנגיעת כפתור.
תמונה ללא תיאור

מצאו את האוזניות שלכם בעזרת Fast Pair

לוגו של התאמה מהירה
ה-WH-1000XM5 תומכות בתכונה 'התאמה מהירה' החדשה והשימושית של Google. תכונה זו מאפשרת לכם לאתר היכן השארתם את האוזניות לפי צליל תו, או לבדוק בטלפון החכם את המיקום הידוע האחרון שלהן, באפליקציה 'מצא את המכשיר שלי' של Google.


התאמה קלה למחשב

תרשים של מחשב נייד עם גלי צימוד בצד
התכונה 'התאמה מהירה' מאפשרת התאמה מהירה וקלה של האוזניות למחשב נייד, למחשב שולחני או למחשב לוח עם Windows 11 או Windows 10. הנחיות מוקפצות להתאמה מופיעות במכשירי Windows 11 או Windows 10 קרובים בעת בחירת מצב התאמה.


עוצמה לכל היום וטעינה מהירה

עם מספר עצום של 30 שעות חיי סוללה, תהיה לכם עוצמה שתספיק לכם אפילו לנסיעות ארוכות. אם עליכם לטעון במהירות, תוכלו לקבל טעינה ל-3 שעות לאחר 3 דקות בלבד בעזרת מתאם AC אופציונלי תואם USB-PD.‏
איור של חיי סוללה המספיקים ל-30 שעות וטעינה מהירה של 10 דקות לקבלת משך הפעלה של 5 שעות

הכול נמצא בקצות האצבעות

אוזניות WH-1000XM5 כוללות הגדרות אינטואיטיביות של בקרת מגע, לדוגמה, לחצו על הכפתור בצד שמאל כדי לעבור מביטול רעשים לצליל סביבתי, או השתמשו בצג המגע מימין כדי להפעיל או לעצור את המוזיקה, לדלג על רצועות, לכוונן את עוצמת הקול ועוד.
אישה מרכיבה את אוזניות WH-1000XM5 בעודה ברחוב, נוגעת בכיסוי האוזניה כדי להפעיל את הגדרות בקרת מגע


מארז שניתן להקטין אותו כדי לחסוך במקום

קחו איתכם את האוזניות בקלות במארז הנשיאה הרך התואם. כשמוציאים את האוזניות ממארז הנשיאה, אפשר להקטין אותו ברמה של עד 40% כדי לשמור אותו בתיק בקלות.
אישה מרכיבה אוזניות, מכניסה בקלות את נרתיק הנשיאה לתוך תיק היד שלה


מה באריזה?

כשתפתחו את אריזת אוזניות ה-WH-1000XM5, תמצאו נרתיק נשיאה, כבל אוזניות (באורך של כ-1.2 מ') וכבל טעינה USB.
אוזניות WH-1000XM5 עם נרתיק נשיאה, כבל אוזניות וכבל טעינה USB

תרומה לסביבה

האריזה של WH-1000XM5 לא כוללת פלסטיק, והיא מעוצבת בהתאם לעקרונות רעילות נמוכה ולפילוסופיית "ייצור לשימוש מחדש" המציעה אחריות חברתית רבה יותר. מארז המוצר עשוי מחומרים ממוחזרים ובני קיימה שפותחו במיוחד עבור Sony. ב-WH-1000XM5 נעשה גם שימוש בחומרי פלסטיק ממוחזרים מחלקי רכב.
תמונה של אריזת WH-1000XM5 לצד מבחר חומרי אריזה בני-קיימא

סוחף כל כך. אמיתי כל כך.

תנו לעצמכם לשקוע בצליל שמקיף אתכם. הוא אמיתי כאילו אתם נמצאים בהופעה חיה או באולפן ההקלטות. עם ‎360 Reality Audio, המוזיקה סוחפת ואמיתית כל כך. האוזניות האלה מאפשרות לכם ליהנות מ-‎360 Reality Audio.
תמונה ללא תיאור


חוויה קולנועית אישית

עםBRAVIA XR ‎ ומשדר אלחוטי WLA-NS7.
זה הזמן ליהנות מחוויית Dolby Atmos מלהיבה ומצליל מרחבי 360 המותאם לאוזניכם עם BRAVIA XR ואוזניות אלה, באמצעות המשדר האלחוטי WLA-NS7.
תמונה ללא תיאור

חיבור Bluetooth

אורך כבל
כ-1.2 מ'

גודל דרייבר
30 מ"מ

חיי סוללה
24 שעות לכל היותר (NC מופעל), 40 שעות לכל היותר (NC כבוי)

טווח תדרים
20Hz-‏20,000Hz (דגימת 44.1kHz‏) 20Hz-‏40,000Hz‏ (דגימת LDAC 96kHz‏, 990kbps)


עכבה
48 אוהם (1kHz)‏ (בעת חיבור דרך כבל האוזניות כשהיחידה מופעלת), 16 אוהם (1kHz) (בעת חיבור דרך כבל האוזניות כשהיחידה כבויה)

רגישות אוזניים
102dB (‏1kHz)‏ / mW (בעת חיבור דרך כבל האוזניות כשהיחידה מופעלת), 100dB (‏1kHz)‏ /mW (בעת חיבור דרך כבל האוזניות כשהיחידה כבויה)

זמן טעינה
כ-3.5 שעות

באריזה
אוזניות, תיק נשיאה, כבל חיבור, כבל USB

טווח קליטה
10 מטרים

  • מק”ט:

    288733

  • מותג:

    Sony

  • סוג:

    Over Ear

  • מתאים לספורט:

    לא

  • ביטול רעשים :

    כן

  • אלחוטיות :

    כן

כללים והוראות לגבי אמצעי תשלום

  1. מחירי המוצרים באתר ובחנות נקובים בדולר ארה"ב.
  2. לקוחות רשאים לשלם בכרטיס אשראי או במזומן במטבע ישראלי (₪) ו/או בדולר ארה"ב($) ו/או ביורו.

תשלום באשראי

  1. הלקוח יכול לבחור לשלם על קניותיו בכרטיס אשראי ולבקש להמיר את ערך הקנייה הנקובה בדולר ארה"ב לשקלים חדשים. במקרה זה, תומר הקנייה לש"ח לפי שווה ערך שקל חדש/דולר ארה"ב יציג (בעת ביצוע התשלום) וכרטיס האשראי יחויב בש"ח. עיתוי הפירעון יהיה לפי ההסדרים שיש ללקוח עם חברת כרטיסי האשראי שלו.
  2. הלקוח יהיה רשאי לבקש לשלם עבור רכישותיו באמצעות כרטיס אשראי במט"ח, ובמקרה כזה יחויב כרטיס האשראי של הלקוח בסכום הדולרי של רכישותיו בחנות ביום הרכישה.
  3. ההמרה ועיתוי ביצוע החיוב למטבע שבו מנוהל כרטיס האשראי של הלקוח ייעשה על פי ההסדרים של הלקוח עם חברת כרטיסי האשראי שלו.
  4. פריסת תשלומים אפשרית רק בתשלום בכרטיסי אשראי שקליים מעל סכום של 50 דולר ארה"ב.

תשלום במזומן

  1. הלקוח יכול לבקש לשלם עבור רכישותיו במזומן בש"ח. במקרה זה יומר מחיר הרכישה הנקוב בדולר ארה"ב לשקלים לפי שווה ערך שערו היציג  של דולר ארה"ב בש"ח. הלקוח ישלם בשקלים בהתאם לתוצאת ההמרה.
  2. הלקוח יכול לשלם במזומן במט"ח שאינו דולר ארה"ב אך רק בדולר קנדי (CAD) או ביורו. במקרה כזה יומר מחיר הרכישה לדולר ארה"ב לפי שערי החליפין הצולבים לעומת דולר ארה"ב לפי שער מזומנים נמוך של בנק הפועלים המתעדכן בין השעות 15:30 ל-16:30 (ללא עמלת המרה) .
  3. עודף בעת תשלום במט"ח במזומן יינתן רק בדולר ארה"ב (בשטרות בלבד) או בשקל חדש (בשטרות/במטבעות).
  4. שער החליפין היציג של השקל לעומת דולר ארה"ב בימים ב'-ה' יתעדכנו מידי יום בין השעות 15:30 ל-16:30 לפי הפרסום היומי של בנק ישראל. שער חליפין יציג שקל/דולר ארה"ב בימי ו' וערבי חג יתעדכנו בין השעות  12:30 ל-13:30 לפי הפרסום של בנק  ישראל.
  5. שערי ההמרה הצולבים של מטבעות החוץ כנ"ל לעומת דולר ארה"ב בימים א'-ה' יתעדכנו מידי יום בין השעות 15:30 ל-16:30 לפי הפרסום היומי של בנק ישראל. שערי ההמרה הצולבים בין במטבעות החוץ כנ"ל לבין דולר ארה"ב בימי ו' וערבי חג יתעדכנו בין השעות  12:30 ל-13:30 לפי הפרסום של בנק ישראל.
  6. השערים המתפרסמים על גבי הלוחות האלקטרוניים (או לוחות תצוגה ידניים) הנמצאים בחנות יפורסמו בדיוק של 3 ספרות עשרוניות ויהיו הקובעים לצורכי ההמרה כאמור.

הזמנה מהאתר

ניתן להזמין מוצרים עד 10 ימים לפני ההמראה, מטרמינל 1 או 3. ההזמנה תובטח ותשמר רק לאחר קבלת מייל אישור ההזמנה עם מספרה. את ההזמנה יש להציג בחנות ולהשלים את הרכישה. המחיר הקובע הוא ביום הרכישה.

כרטיסי מועדון

החברה אינה מקבלת את כרטיסי המועדון השונים (חבר, בהצדעה, ביחד בשבילך וכדומה)

אוזניות אלחוטיות BT עם ביטול רעשים WH-1000XM5, כסופות
אוזניות אלחוטיות BT עם ביטול רעשים WH-1000XM5, כסופות