מדיניות החזרת מוצרים

 

בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) התשע"א – 2010, יתאפשר ביטול עסקה/החזרת מוצר, תוך 14 יום מהיום בו קיבל הצרכן את המוצר, בתנאי שמדובר במוצר שמחירו עולה על 50 ₪ ובתנאי שהמוצר או אריזתו לא נפגמו ולא נעשו בהם כל שימוש.

שימוש במוצר, לרבות: חיבור של המוצר לחשמל/הדלקתו/גז או מים ייחשב כשימוש. פתיחת האריזה המקורית כשלעצמה לא תיחשב כשימוש במוצר אלא אם ניזקה או יוכח אחרת.

החזרת המוצר באריזה פתוחה שאינה ניזקה תתאפשר במידה וישנם כל האביזרים הנלווים המקוריים ובתנאי כי המוצר עומד בתקנות הנ"ל.

מבלי לגרוע באמור לעיל ו/או בייתר התנאים הקבועים במדיניות החזרת המוצרים יובהר כי החזרת מכשיר סלולר תתאפשר רק במקרה בו המכשיר לא נפגם, לא בוצעה הפעלה (אקטיבציה) ולא נעשה במכשיר כל שימוש.

לצורך החזרת מוצר/ביטול עסקה, יש להציג חשבונית רכישה.

כנגד החזרת המוצר ע"י הצרכן או במקרה של ביטול עסקה טרם אספקה (יינתן החזר כספי של התמורה ששולמה, החזרת התמורה תתבצע באופן הקבוע בתקנות הנ"ל).

בעת החזרת מוצר, ערך התמורה שיוחזר ללקוח הינו זהה לערך הנקוב בחשבונית הרכישה ומותאם לערך המט"ח המעודכן ליום ההחזרה. מהתמורה שתוחזר ינוכו דמי ביטול בסך 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם. במידה ואמצעי תשלום העסקה הינו כרטיס אשראי, ינוכו בנוסף כ 1.5% מערך העסקה – בגין עמלת סליקה.

החזרת מוצר/ביטול עסקה תתאפשר בסניפים הבאים של שקם אלקטריק, לאחר תיאום מול מוקד שירות לקוחות דיוטי פרי.

להלן הסניפים:

תל חנן, חיפה – 04-8201560 – רח' בר יהודה 147, שמי בר, חיפה תל חנן

ראשון לציון מערב – 073-2540380 – רח' ילדי טהרן 5, מערב ראשון לציון

ביג באר שבע – 08-6280439/131 – רחוב חיל ההנדסה 1 מרכז ביג ב"ש

קרית אתא – 04-8406601/2 – שדרות ההסתדרות 248, קרית אתא

סגולה – פתח תקוה – 03-7262428/56 – פינטו 1, צומת סגולה , פתח תקוה

ירושלים תלפיות – 03-7607003/4/5/6/7 – פייר קניג 20, ירושלים

צומת בילו – 08-9354733/08-9354693 – המלך חוסיין 3, בילו סנטר

 

זכות ההחזרה/ביטול לא תחול במקרים המפורטים בתקנות הנ"ל, כמקרים בהם אין זכות כאמור, לרבות כאשר הצרכן שילם בתווי קנייה , שובר מתנה, קוד קופון או כרטיס מגנטי נטען. האמור בהודעה זו אינו חל במקרים שנקבעו לפי חוק.