אוזניות אלחוטיות SENNHEISER Accentum Plus Wireless White

מק”ט
323613

תיאור המוצר

 

תיאור המוצר 

• טעינה מהירה: 10 דקות טעינה עבור 5 שעות האזנה
• חתימת הסאונד הייחודית של סנהייזר
• ANC הנמכת רעשים היברידית אדפטיבית
• משך עבודה של עד 50 שעות
• התאמה אישית של הסאונד לפי העדפותייך
 
 
* המחיר הקובע הוא במעמד הרכישה.
 
 
 
icon-card

תשלומים

12 תשלומים
237 $

אוזניות אלחוטיות SENNHEISER Accentum Plus Wireless White

תכונות

  • קח את הסאונד שלך לדרך – טעינת ה-ACCENTUM Plus שלך לוקחת כמו הזמנת כוס קפה, פשוט חבר אותם ל-10 דקות למשך 5 שעות האזנה.
  • תיהנו מחיי סוללה ללא תחרות של עד 50 שעות בטעינה מלאה אחת.
  • סאונד של הופעה חיה – חוויית האזנה סוחפת ביותר הודות למיקום הדרייברים באוזניה.
  • הנאה בכל מקום ללא הסחות דעת – טכנולוגיית הנמכת רעשים אדפטיבית המתאימה את עצמה באופן דינמי לרמות הרעש המשתנות כדי להבטיח האזנה נטולת רעש בסביבות רועשות או עמוסות.
  • התאם את חווית ההאזנה שלך - התאם את השמיעה שלך בעזרת פרסונליזציה אוטומטית של הסאונד. בנוסף, התאימו אישית אפילו עוד יותר עם מצבי הסאונד המובנים או באמצעות האקולייזר חמשת הערוצים המובנה.
  • אינטראקציה חכמה ללא מאמץ – בקרות מגע, מצב אוטומטי נגד רוח והשהיה חכמה מבטיחים שימוש ללא מאמץ מצדכם.

 

חופש מסביב לשעון

זקוק לטעינה מהירה? פשוט הטען את האוזניה למשך 10 דקות וקבל 5 שעות האזנה. הפק את המרב מזמנך עם עד 50 שעות עבודה וטעינה מהירה.

עם משך האזנה של עד 50 שעות ללא תחרות, ה-ACCENTUM Plus תעניק לך מספר ימי שימוש והנאה בטעינה אחת. הטעינה לוקחת זמן מועט כמו הזמנת קפה לקחת. עוצבה עבור אורח חיים פעיל, בו תוכל ליהנות כל היום מחופש אלחוטי בעיצוב קל, נוח, ונייד.

  

סאונד המעביר אותך חוויה

העיצוב האקוסטי של ה-ACCENTUM Plus משחזר את ההתרגשות והדרמה של הופעה חיה.

צור מחדש את הריגוש של מוזיקה חיה עם ה-ACCENTUM Plus. העיצוב האקוסטי המעוצב להפליא שלו מספק במת סאונד עשירה וסוחפת שמהדהדת בכל תו הודות לדרייברים בגודל 37 מ"מ הממוקמים בזווית מדויקת. התרגש מצלילים מפורטים ואמיתיים, העוטפים אותך בדרמה ובהתרגשות של מוזיקה חיה, והכל מאזור הנוחות שלך ובהתאמה למרחב שלך.

 

נהל את הסביבה שלך עם ANC אדפטיבי

לשלוט בעולם סביבך עם הדור האחרון של הנמכת רעשים (ANC) היברידית אדפטיבית.

תקוע על טיסה למרחקים ארוכים עם תינוק בוכה? אין בעיה, ה-ANC האדפטיבי הוא כל כך חזק שהוא ייצור לכם חוויה של חדר אקוסטי מבודד. הוא חוסם ומתאים עצמו לכל הרעשים שסביבך, כך שתוכל לצפות בסרט או לשמוע פודקאסט ללא הפרעות. וכאשר אתה מוכן להכניס את הצלילים סביבך פנימה אל האוזניה, פשוט הפעל את מצב השקיפות באמצעות נגיעה קלה. הפעל או השתק את העולם סביבך.

 

התאם את הצליל שלך

התאם את מסע האודיו שלך לשמיעה, למיינדסט ולהעדפות המוזיקליות שלך.

גלה את פרופיל הסאונד האישי שלך בעזרת בדיקות מבוססות מחקר יחד עם התאמה אישית של הסאונד, תוצאה של שיתוף פעולה בין סנהייזר ומכון Fraunhofer. האזן למוסיקה לפי הכללים שלך עם האקולייזר המובנה בעל חמשת הערוצים או בחר באחד המצבים המוגדרים מראש.

 

 

חכם ללא מאמץ

העיצוב האנושי שלנו הופך את המוצר לאינטואיטיבי וקל לשימוש.

ממשק משטח המגע מבטיח שליטה אינטואיטיבית של מוסיקה ופונקציות בטלפון הנייד. כל שעליך לעשות הוא להקיש כדי לנגן או להשהות את המוסיקה, להחליק למעלה ולמטה עבור עוצמת הקול, ולהחליק לצדדים כדי לשנות טראק או לענות ולסיים שיחות. עוד תכונה ללא מאמץ היא תכונת ה-Smart Pause, אשר משהה אוטומטית את האודיו שלך כאשר אתה מוריד את האוזניות, כך שלעולם לא תפספס אפילו ביט אחד מהטראק האהוב עלייך. כפתור ייעודי מאפשר צימוד פשוט שהופך את הקישוריות למהירה יותר ומצב מגן-רוח (Anti-Wind) אוטומטי.

 

עיצוב 24/7

חיי סוללה של עד 50 שעות ועיצוב נוח בהתאמה.

תיהנו מעיצוב ארגונומי קל משקל שיבטיח התאמה סביב האוזן על מנת ליהנות מזמני האזנה ארוכים. ספוג קשת הראש הרך למגע וכריות מרופדות ורכות מספקים התאמה עדינה וטבעית.

 

 

מה יש בקופסה

ACCENTUM Plus כולל (1) זוג אחד של אוזניות ACCENTUM Plus Wireless, (2) כבל טעינה USB-C אחד, (3) מארז נשיאה, (4) כבל AUX ו-(5) מדריך מהיר ומדריך למשתמש.

 

האפליקצייה – Sennheiser Smart Control

כדי ליהנות מהחוויה המלאה, הקפד להוריד את אפליקציית Sennheiser Smart Control. עם האפליקציה הנלווית תוכל להתאים אישית את הסאונד שלך באמצעות מאפייני ההתאמה האישית של הסאונד, ה-EQ המובנה בכל חמשת הערוצים, מצבי הסאונד מוגדרים מראש ואזורי הסאונד.

 

אחריות 

אחריות ע"י שוחט סל המוזיקה היבואן הרשמי

 

  • מק”ט:

    323613

  • מותג:

    Sennheiser

  • סוג:

    Over Ear

  • מתאים לספורט:

    לא

  • ביטול רעשים :

    כן

  • אלחוטיות :

    כן

כללים והוראות לגבי אמצעי תשלום

  1. מחירי המוצרים באתר ובחנות נקובים בדולר ארה"ב.
  2. לקוחות רשאים לשלם בכרטיס אשראי או במזומן במטבע ישראלי (₪) ו/או בדולר ארה"ב($) ו/או ביורו.

תשלום באשראי

  1. הלקוח יכול לבחור לשלם על קניותיו בכרטיס אשראי ולבקש להמיר את ערך הקנייה הנקובה בדולר ארה"ב לשקלים חדשים. במקרה זה, תומר הקנייה לש"ח לפי שווה ערך שקל חדש/דולר ארה"ב יציג (בעת ביצוע התשלום) וכרטיס האשראי יחויב בש"ח. עיתוי הפירעון יהיה לפי ההסדרים שיש ללקוח עם חברת כרטיסי האשראי שלו.
  2. הלקוח יהיה רשאי לבקש לשלם עבור רכישותיו באמצעות כרטיס אשראי במט"ח, ובמקרה כזה יחויב כרטיס האשראי של הלקוח בסכום הדולרי של רכישותיו בחנות ביום הרכישה.
  3. ההמרה ועיתוי ביצוע החיוב למטבע שבו מנוהל כרטיס האשראי של הלקוח ייעשה על פי ההסדרים של הלקוח עם חברת כרטיסי האשראי שלו.
  4. פריסת תשלומים אפשרית רק בתשלום בכרטיסי אשראי שקליים מעל סכום של 50 דולר ארה"ב.

תשלום במזומן

  1. הלקוח יכול לבקש לשלם עבור רכישותיו במזומן בש"ח. במקרה זה יומר מחיר הרכישה הנקוב בדולר ארה"ב לשקלים לפי שווה ערך שערו היציג  של דולר ארה"ב בש"ח. הלקוח ישלם בשקלים בהתאם לתוצאת ההמרה.
  2. הלקוח יכול לשלם במזומן במט"ח שאינו דולר ארה"ב אך רק בדולר קנדי (CAD) או ביורו. במקרה כזה יומר מחיר הרכישה לדולר ארה"ב לפי שערי החליפין הצולבים לעומת דולר ארה"ב לפי שער מזומנים נמוך של בנק הפועלים המתעדכן בין השעות 15:30 ל-16:30 (ללא עמלת המרה) .
  3. עודף בעת תשלום במט"ח במזומן יינתן רק בדולר ארה"ב (בשטרות בלבד) או בשקל חדש (בשטרות/במטבעות).
  4. שער החליפין היציג של השקל לעומת דולר ארה"ב בימים ב'-ה' יתעדכנו מידי יום בין השעות 15:30 ל-16:30 לפי הפרסום היומי של בנק ישראל. שער חליפין יציג שקל/דולר ארה"ב בימי ו' וערבי חג יתעדכנו בין השעות  12:30 ל-13:30 לפי הפרסום של בנק  ישראל.
  5. שערי ההמרה הצולבים של מטבעות החוץ כנ"ל לעומת דולר ארה"ב בימים א'-ה' יתעדכנו מידי יום בין השעות 15:30 ל-16:30 לפי הפרסום היומי של בנק ישראל. שערי ההמרה הצולבים בין במטבעות החוץ כנ"ל לבין דולר ארה"ב בימי ו' וערבי חג יתעדכנו בין השעות  12:30 ל-13:30 לפי הפרסום של בנק ישראל.
  6. השערים המתפרסמים על גבי הלוחות האלקטרוניים (או לוחות תצוגה ידניים) הנמצאים בחנות יפורסמו בדיוק של 3 ספרות עשרוניות ויהיו הקובעים לצורכי ההמרה כאמור.

הזמנה מהאתר

ניתן להזמין מוצרים עד 10 ימים לפני ההמראה, מטרמינל 1 או 3. ההזמנה תובטח ותשמר רק לאחר קבלת מייל אישור ההזמנה עם מספרה. את ההזמנה יש להציג בחנות ולהשלים את הרכישה. המחיר הקובע הוא ביום הרכישה.

כרטיסי מועדון

החברה אינה מקבלת את כרטיסי המועדון השונים (חבר, בהצדעה, ביחד בשבילך וכדומה)

אוזניות אלחוטיות SENNHEISER Accentum Plus Wireless White
אוזניות אלחוטיות SENNHEISER Accentum Plus Wireless White