מכונות קפה מומלצות לשנת 2023

מכונות קפה מומלצות לשנת 2023
מכונות קפה מומלצות לשנת 2023

הרצון ללגום קפה איכותי בכל שעה ובלי צורך לצאת מהבית, הוביל רבים מקרב חובבי משקאות הקפה לרכוש מכונת קפה ביתית. כזו שמאפשרת ליהנות מכוס הקפה המושלמת מדי בוקר, שעוזרת להתחיל את היום בדרך ארומטית במיוחד ושמשדרגת כל אירוח של חברים ובני משפחה. כי מה טוב יותר מאשר להציע לאורחים משקה קפה ממכונה?

 

מה ההבדל בין מכונת קפה קפסולות לבין מכונות קפה טוחנות?

מכונות קפה שמיועדות לשימוש ביתי, נחלקות לשני סוגים עיקריים – מכונת קפה קפסולות ומכונה טוחנת פולים. מכונת קפסולות פועלת באמצעות קפסולות קפה ייעודיות, ואילו עבור מכונה טוחנת יש לרכוש פולי קפה שייטחנו על ידה לאורך תהליך הכנת המשקה. היכולת לרכוש קפסולות בטעמים ודרגות החוזק המועדפות עליכם, מאפשרת להכין מבחר סוגי משקאות קפה בלחיצת כפתור פשוטה. עם זאת, תידרשו לרכוש קפסולות מהסוג התואם למכונה שברשותכם, בעלות שגבוהה יותר מזו של פולי קפה למכונות טוחנות.

 

מכונות קפה טוחנות מאפשרות ליהנות מקפה טחון טרי, דבר המקנה לו טעם וארומה ייחודיים, אך התחזוקה והניקיון שלהן עשויה להיות מורכבת יותר.

 

דגמי מכונות קפה מומלצים

מכונת קפה מקצועית יכולה לשדרג משמעותית את חוויית שתיית הקפה שלכם, בין אם אתם שייכים לז'אנר אוהבי מכונות קפה פולים ובין אם אתם מעדיפים מכונת קפה קפסולות. החיפוש אחר מכונת קפה מומלצת צריך לקחת בחשבון את ההעדפות שלכם בכל הנוגע לפונקציות של המכונה, לטעמי הקפה האהובים עליכם, לעיצוב החיצוני וכמובן גם למחיר.

 

מכונות קפה נספרסו

NESPRESSO Citiz & Milk D123  - מכונת קפה עם מקציף חלב מובנה, שמאפשרת להכין מגוון משקאות קפה. מדובר במכונה אסתטית ומעוצבת, שיכולה להשתלב גם במטבחים קטנים ולשדרג את מראה השיש בקלות. כוללת מנגנון כיבוי אוטומטי, אפשרות חימום מהיר, מעמד כוסות מתקפל וזיכרון אוטומטי לגדלי כוסות מועדפים.

 

NESPRESSO Inissia D40 black - מכונת קפה קטנה, קומפקטית ונוחה לשימוש, בעלת עיצוב מודרני ומינימליסטי ששם דגש על המומחיות של נספרסו בכל ספל קפה. פתרון מעולה למי שלא רוצה להתפשר על שתיית הקפה שלו, ומעוניין במכונה המושלמת לשימוש יומיומי – שאינה תופסת מקום מיותר על השיש.

 

מכונות קפה טוחנות

מכונת קפה טוחנת 00/ep1220 PHILIPS - מכונת קפה מרשימה בעיצוב קלאסי במיוחד, שמאפשרת ליהנות ממשקאות קפה אהובים ומפנקים, מפולים טריים שנטחנים במקום. כוללת מקציף חלב מובנה ובעלת תצוגת טאץ' להתאמה אישית ונוחה של הכמות והעוצמה, 12 דרגות טחינה וחלקים שניתנים לשימוש במדיח כלים. כך שגם הניקיון הופך לפשוט יותר.