מצלמה LEICA SL2-S Kit with 24-70

מק”ט
5682102

תיאור המוצר

 

תיאור מוצר 

  • חיישן CMOS 47.3MP Full Frame
  • מעבד תמונה Maestro III
  • 5.76 מ'-נקודה 0.78x-מג. EyeRes OLED EVF
  • LCD מסך מגע בגודל 3.2 אינץ' בגודל 2.1 מטר נקודות
  • וידאו 5K/DCI 4K; הקלטת HLG והקלטת 10 סיביות
  • ISO 100-50000, צילום עד 20 פריימים לשנייה
  • מערכת זיהוי ניגודיות 225 אזורי AF
  • ייצוב תמונה עם חיישן 5 צירים
  • 187MP Multishot, חריצי SD UHS-II כפולים
  • עדשת Vario-Elmarit-SL 24-70mm f/2.8
6,600 $

השילוב של תחכום עם יכולות הדמיה גמישות, Leica SL2 הוא מצלמת הדור השני של מצלמת ה-SL המשלבת מפרטי תמונה ווידאו מתאימים עם עיצוב מעודן. כולל חיישן CMOS 47.3MP פול-פריים ומעבד תמונה Maestro III, ביצועים מהירים ושוטפים מאפשרים צילום רציף של עד 20 פריימים לשנייה, צילום של 6 פריימים לשנייה עם AF-C, וידאו 5K במהירות 30 פריימים לשנייה ווידאו DCI 4K60 עם צבע של 10 סיביות דְגִימָה. עיצוב החיישן משלב גם מערכת Leica Object Detection AF, המשתמשת ב-225 אזורי AF לבחירה לביצועים מהירים ומדויקים. כמו כן, משלימה ליישומי צילום ווידאו, מערכת ייצוב תמונה בעלת 5 צירים להזזת חיישן ממזערת את המראה של רעידות מצלמה לצילום חד יותר בכף יד.

מעבר להדמיה מעודכנת, ה-SL2 כולל גם עיצוב גוף מעודכן הכולל EyeRes OLED EVF חדש בגודל 5.76 מטר ומסך מגע גדול בגודל 3.2 אינץ' בגודל 2.1 מטר נקודות LCD. LCD סטטוס עליון כולל גם לזיהוי מהיר של הגדרות צילום וכפולות. חריצי כרטיס זיכרון SD תואמי UHS-II מציעים גמישות לחסכון בקבצים. בנוסף, Wi-Fi ו-Bluetooth מובנים פועלים בשילוב עם אפליקציית Leica FOTOs להעברת קבצים אלחוטית ושליטה במצלמה מרחוק.

חיישן CMOS 47.3MP Full Frame ומעבד Maestro III
עם חיישן CMOS של 47.3 מגה פיקסל ומעבד תמונה Maestro III, יכולות ההדמיה של ה-SL2 עברו אופטימיזציה להקלטה ברזולוציה גבוהה יחד עם רגישות בולטת, טווח דינמי רחב של 14 עצירות ומצבי הקלטה גמישים. עיצוב החיישן משמיט מסנן נמוך על מנת לשמור על דרגת החדות והרזולוציה הגבוהים ביותר. בשילוב עם מעבד Maestro, רמות הרעש מדוכאות עוד יותר בכל טווח הרגישות, מ-ISO 50-50000, ויכולות העיבוד מניבות עוד יותר מהירויות צילום רציף מהירות ברזולוציה מלאה עד 20 fps עם תריס אלקטרוני, 10 fps עם תריס מכני , ו-6 פריימים לשנייה עם תריס מכני ו-AF-C, עבור עד 78 קבצי DNG רצופים.
הקלטת וידאו 5K ו-4K
מעבר לצילום סטילס, ה-SL2 היא מצלמת וידאו בעלת יכולת הקלטת עד 5K (4992 x 3744) עם צבע של 10 סיביות, כמו גם הגדרות DCI, UHD 4K ו-Full HD. כמו כן, מצבי הקלטה במהירות גבוהה עבור UHD 4K60, עם השמעה של 30 פריימים לשנייה, ו-Full HD 180 פריימים לשנייה, עם השמעה של 30 פריימים לשנייה, מציעים תנועה איטית פי 2 ו-6, בהתאמה.

משלימים את איכות הווידאו, ניתן להשתמש במצב Hybrid Log Gamma (HLG) ייעודי לצילום סגנון ופרופיל גמא L-Log כדי להרחיב את פרטי ההדגשה והצל ולהציע גמישות רבה יותר בעת דירוג צבע. בנוסף, אפשר להקליט למקליט חיצוני אופציונלי, דרך יציאת HDMI Type A, ותמיכה במיקרופון חיצוני ואוזניות זמינה גם דרך שקעי 3.5 מ"מ ייעודיים.
עיצוב גוף
  • בשימוש בשילוב עם חברים אחרים ב-L-Mount Alliance, תושבת עדשת L היא ממשק רב-תכליתי עם קוטר הרכבה של 51.6 מ"מ ומרחק אוגן של 20 מ"מ לעבודה עם מגוון רחב של אופטיקה.
  • EyeRes EVF מרשים הוא מאתר OLED ברזולוציה גבוהה של 5.76 מטר נקודות המציע הגדלה ברורה של 0.78x הניתנת להגדרה יחד עם קצב רענון חלק של 120 פריימים לשנייה, פיגור של 0.005 שניות ויחס ניגודיות של 10,000:1.
  • LCD מסך מגע גדול בגודל 3.2 אינץ' בגודל 2.1 מטר נקודות הוא אמצעי בהיר וברור לצילום תצוגה חיה וכן להפעלה וניווט בתפריטים. מסך זה משתמש גם ב-Gorilla Glass לעיצוב עמיד במיוחד.
  • בנוסף ל-LCD האחורי, ניתן להשתמש ב-LCD במצב עליון בגודל 1.28 אינץ' לבדיקה מהירה של הגדרות הצילום, גם כשהמצלמה כבויה.
  • קונסטרוקציית סגסוגת מגנזיום עמידה, אטומה למזג האוויר, עמידה בפני התזה, אבק והקפאה כדי להתאים לעבודה בתנאי מזג אוויר קשים ובסביבות מתנסות.
  • חריצי כרטיס זיכרון SD תואמים כפולים UHS-II מציעים אחסון תמונות גמיש, ומאפשרים לך להפריד קבצי גלם ו-JPEG לכרטיסים שונים, לשמור קבצים כפולים בשני הכרטיסים, או פשוט להכפיל את שטח האחסון שלך עם הקלטת גלישה.
  • יציאת USB Type-C מאפשרת העברת קבצים מהירה וכן טעינת סוללה מהירה במצלמה. בנוסף, יציאת HDMI Type A מועילה ליישומי וידאו, וחיבורי מיקרופון ואוזניות בגודל 3.5 מ"מ מתאימים לצרכי הקלטת אודיו מתקדמים.
  • סוללת ליתיום-יון נטענת BP-SCL4 מדורגת לכ-370 צילומים בכל טעינה בעת עבודה עם הצג האחורי.
  • Wi-Fi מובנה, כאשר נעשה בו שימוש בשילוב עם אפליקציית Leica FOTOS עבור iOS ואנדרואיד, מאפשר שיתוף תמונות ישירות למכשיר נייד מקושר ומאפשר גם שליטה מרחוק על Q2 וצילום מרחוק באמצעות תמונת תצוגה חיה. בנוסף, Bluetooth LE עוזר לשמור על חיבור קבוע בין המכשיר הנייד למצלמה, ומאפשר התעוררות מרחוק של המצלמה וחיבור אוטומטי בכל עת בטווח.
ייצוב תמונה באמצעות חיישן-הזזה
Helping to achieve the utmost sharpness when photographing handheld, 5-axis sensor-shift image stabilization compensates for a broad range of movement types to render sharper, clearer imagery.

Using sensor-shift stabilization technology, the SL2 also features a Multishot mode to capture and compile eight separate exposure to create a single 187MP raw or JPEG file. Suitable for static subjects and when working on a tripod, this mode creates a more highly detailed and color accurate image than a single shot alone can produce and produces an image with a 16736 x 11168-pixel resolution.
Object Detection Autofocus System
לביצועי פוקוס אוטומטי מואצים, מערכת Leica Object Detection AF מחשבת במהירות את המרחק לנושאים ומכווננת את מיקום המיקוד עם תקשורת חיישן ועדשה המתרחשת בקצבים של עד 480 fps. שיטת מיקוד מסוג זיהוי ניגודיות זו מיטיבה עם מצבי הקלטת סטילס וווידאו, כמו גם יישומי מעקב אחר נושאים באמצעות שימוש במצב זיהוי גוף. הוא כולל גם 225 אזורי AF לבחירה, המספקים שליטה מצוינת על המקום שבו המצלמה תתמקד.
Leica Vario-Elmarit-SL 24-70mm f/2.8 ASPH. עֲדָשָׁה

משתרע על מגוון פופולרי ורב-תכליתי של אורכי מוקד, Vario-Elmarit-SL 24-70mm f/2.8 ASPH. עדשה של לייקהמיועד למצלמות נטולות מראה בעלות מסגרת מלאת L-mount. החל מזווית רחבה ועד לאורך דיוקן, עדשה זו מספקת חדות מצוינת בכל עצירות ה-f ומרחקי המיקוד, ושלושה אלמנטים אספריים מפחיתים מאוד סטיות ועיוותים כרומטיים עבור חדות ובהירות תמונה בולטת. הצמצם המרבי f/2.8 של העדשה מטיב עם עבודה במגוון תנאי תאורה תוך מתן שליטה מדויקת על עמדת המיקוד לעבודה עם טכניקות עומק שדה רדוד, ומנוע פוקוס אוטומטי שקט ומדויק מועיל הן בצילומי סטילס והן בצילום וידאו. העדשה מתאימה כמעט לכל יישום צילום, מציעה משקל קל יותר הודות להשמטת OIS, וסוס העבודה הקומפקטי הזה בנוי עם גוף מתכת ואיטום מזג אוויר לעמידות והגנה בסביבות קשות ותנאי מזג אוויר קשים.

  • זווית רחבה עד קצרת טלפוטו 24-70 מ"מ זום תלת L המיועד למצלמות ללא מראה במסגרות מלאות
  • מיקוד פנימי מהיר עם אלמנט עדשה בודד וקל משקל
  • צמצם מרבי עקבי של f/2.8 דרך טווח זום מלא לעבודה בתנאי תאורה קשים
  • חדות מעולה בכל עצירות ה-f ומרחקי המיקוד עם בוקה קרמי
  • שלושה אלמנטים אספריים מפחיתים סטיות כרומטיות וכדוריות להגברת החדות והבהירות של התמונה
  • מידות קומפקטיות ומשקל קל יותר הודות להשמטת OIS
  • עיצוב אטום למזג אוויר מגן מפני אבק ולחות

  • מק”ט:

    5682102

  • מותג:

    Leica

כללים והוראות לגבי אמצעי תשלום

  1. מחירי המוצרים באתר ובחנות נקובים בדולר ארה"ב.
  2. לקוחות רשאים לשלם בכרטיס אשראי או במזומן במטבע ישראלי (₪) ו/או בדולר ארה"ב($) ו/או ביורו.

תשלום באשראי

  1. הלקוח יכול לבחור לשלם על קניותיו בכרטיס אשראי ולבקש להמיר את ערך הקנייה הנקובה בדולר ארה"ב לשקלים חדשים. במקרה זה, תומר הקנייה לש"ח לפי שווה ערך שקל חדש/דולר ארה"ב יציג (בעת ביצוע התשלום) וכרטיס האשראי יחויב בש"ח. עיתוי הפירעון יהיה לפי ההסדרים שיש ללקוח עם חברת כרטיסי האשראי שלו.
  2. הלקוח יהיה רשאי לבקש לשלם עבור רכישותיו באמצעות כרטיס אשראי במט"ח, ובמקרה כזה יחויב כרטיס האשראי של הלקוח בסכום הדולרי של רכישותיו בחנות ביום הרכישה.
  3. ההמרה ועיתוי ביצוע החיוב למטבע שבו מנוהל כרטיס האשראי של הלקוח ייעשה על פי ההסדרים של הלקוח עם חברת כרטיסי האשראי שלו.
  4. פריסת תשלומים אפשרית רק בתשלום בכרטיסי אשראי שקליים מעל סכום של 50 דולר ארה"ב.

תשלום במזומן

  1. הלקוח יכול לבקש לשלם עבור רכישותיו במזומן בש"ח. במקרה זה יומר מחיר הרכישה הנקוב בדולר ארה"ב לשקלים לפי שווה ערך שערו היציג  של דולר ארה"ב בש"ח. הלקוח ישלם בשקלים בהתאם לתוצאת ההמרה.
  2. הלקוח יכול לשלם במזומן במט"ח שאינו דולר ארה"ב אך רק בדולר קנדי (CAD) או ביורו. במקרה כזה יומר מחיר הרכישה לדולר ארה"ב לפי שערי החליפין הצולבים לעומת דולר ארה"ב לפי שער מזומנים נמוך של בנק הפועלים המתעדכן בין השעות 15:30 ל-16:30 (ללא עמלת המרה) .
  3. עודף בעת תשלום במט"ח במזומן יינתן רק בדולר ארה"ב (בשטרות בלבד) או בשקל חדש (בשטרות/במטבעות).
  4. שער החליפין היציג של השקל לעומת דולר ארה"ב בימים ב'-ה' יתעדכנו מידי יום בין השעות 15:30 ל-16:30 לפי הפרסום היומי של בנק ישראל. שער חליפין יציג שקל/דולר ארה"ב בימי ו' וערבי חג יתעדכנו בין השעות  12:30 ל-13:30 לפי הפרסום של בנק  ישראל.
  5. שערי ההמרה הצולבים של מטבעות החוץ כנ"ל לעומת דולר ארה"ב בימים א'-ה' יתעדכנו מידי יום בין השעות 15:30 ל-16:30 לפי הפרסום היומי של בנק ישראל. שערי ההמרה הצולבים בין במטבעות החוץ כנ"ל לבין דולר ארה"ב בימי ו' וערבי חג יתעדכנו בין השעות  12:30 ל-13:30 לפי הפרסום של בנק ישראל.
  6. השערים המתפרסמים על גבי הלוחות האלקטרוניים (או לוחות תצוגה ידניים) הנמצאים בחנות יפורסמו בדיוק של 3 ספרות עשרוניות ויהיו הקובעים לצורכי ההמרה כאמור.

הזמנה מהאתר

ניתן להזמין מוצרים עד 10 ימים לפני ההמראה, מטרמינל 1 או 3. ההזמנה תובטח ותשמר רק לאחר קבלת מייל אישור ההזמנה עם מספרה. את ההזמנה יש להציג בחנות ולהשלים את הרכישה. המחיר הקובע הוא ביום הרכישה.

כרטיסי מועדון

החברה אינה מקבלת את כרטיסי המועדון השונים (חבר, בהצדעה, ביחד בשבילך וכדומה)