מצלמת וולוגרים עם עדשה 16-50 SONY ZV-E10LBDI

מק”ט
311027

תיאור המוצר

 

תיאור המוצר 

  • 25 מגה פיקסל
  • צג בגודל של 7.5 ס"מ 
  • עדשה 16-50 מ"מ

 

* המחיר הקובע הוא במעמד הרכישה.

 

900 $

מצלמת וולוגרים עם עדשה 16-50 SONY ZV-E10LBDI

תמונות לדוגמה שצולמו תוך שימוש בעדשת מאקרו, עדשת טלפוטו, עדשה בעלת אורך מיקוד קבוע ועדשת זווית רחבה

בחר את העדשה שמתאימה לאופן שבו אתה רואה את העולם ולסגנון שלך

 
בחר את העדשה המתאימה ביותר מהמגוון הרחב של עדשות חיבור E של Sony, ושדרג את הוולוג שלך לרמה הבאה באמצעות צילומים מהממים וייחודיים. שלב נופי רקע בתסריט שלך בעזרת מצלמה בזווית רחבה, או גרום לנושא התמונה לתפוס את תשומת הלב של הצופה על-ידי שימוש בעדשה בעלת אורך מוקד קבוע עם רקע שטושטש באופן אמנותי. התקרב בעזרת עדשת מקרו, או צלם סצנות רחוקות בעזרת עדשת טלפוטו.
 
 
איור שמשווה גדלי חיישנים של ZV-E10, מצלמה קומפקטית עם חיישן של אינץ' אחד וטלפון חכם עם חיישו של 1/2.3 אינץ'

חיישן תמונה בתבנית גדולה בשביל תמונות בעלות מראה מקצועי

התמונות המרשימות של מצלמת ה-ZV-E10 מתאפשרות הודות לחיישן התמונה בגודל APS-C של המצלמה. חיישן התמונה של ה-ZV-E10 גדול יותר מפי עשרה? בהשוואה למצלמה של טלפון חכם, כך שמאפשר לצלם תמונות יפהפיות בעלות מראה מקצועי עם רזולוציה גבוהה ופרטים עשירים.

[1] APS-C  [2] 1.0-type  [3] 1/2.3~1/3.4-type

 


תמונה לדוגמה של צילום ב-ZV-E10

קליטת אור יעילה לקבלת תמונות באיכות גבוהה עם רעש מינימלי

 
חיישן התמונה בעל התבנית הגדולה של ה-ZV-E10 נועד למקסם את קליטת האור וליצור סרטי 4K עם תמונות באיכות גבוהה ופחות רעש גם כשאתה מצלם במקום עם תאורה חלשה.
 
 
איור עם הסבר לגבי כך שב-ZV-1 נעשה שימוש בנתונים שווי ערך ל-6K כדי להפיק וידאו באיכות 4K

וידאו באיכות 4K עם דגימת יתר (oversampling) מאפשר פרטים קטנים יותר

 

הקלטות הווידאו הפנימיות באיכות 4K של המצלמה?  מתבצעות בעזרת קריאת פיקסלים מלאה מהחיישן, שמאפשרת לאסוף בערך פי 2.4?  יותר נתונים מהכמות הנדרשת עבור 4K (שווה ערך לכ-6K). המשמעות של דגימת היתר הזו היא שיותר נתונים ויזואליים נדחסים לכל מסגרת של התמונות שצולמו, והתוצאה היא צילומי וידאו בעלי רמת פירוט יוצאת דופן.

(A) כמות מידע גבוהה פי 2.4

 
 
תמונת מוצר של ZV-E10

נועדה לצילום תמונות סלפי וולוגים בקלות

 
ה-ZV-E10, ששוקלת רק 364 גרם?, מוכנה לצאת עמך לדרך מתי שרק תרצה לצלם ולוג. מסך ה-LCD בעל הזווית המשתנה שנפתח הצידה מקל על צילום תמונות סלפי ובדיקת מסגור, גם במהלך צילום בתנוחות גבוהות או נמוכות, והידית הארגונומית נועדה לספק אחיזה בטוחה ויציבה.
 
 
תמונת מוצר של ZV-E10 מלמעלה

גישה מהירה לכפתורי הבקרה

 
במהלך צילום ולוג, הדבר האחרון שאתה רוצה זה להתחיל לחפש את הכפתורים. ב-ZV-E10 תמצא את הכפתור MOVIE ישר למעלה, לגישה מהירה. המצלמה כוללת גם ידית זום שימושית?, וכפתור Still/Movie/S&Q שמאפשר לעבור בקלות בין המצבים של תמונות סטילס, סרטונים רגילים והילוך איטי ומהיר.
 
 
תמונת מוצר של ZV-E10 עם נורת סימון שמאירה בצבע אדום ומסגרת אדומה בצג ה-LCD

הגנה מפני כשלי הקלטה

 
מבט חטוף ב-ZV-E10 יגלה לך אם אתה מקליט או לא. נורית הקלטה בצד הקדמי של המצלמה נדלקת באדום, וצג ה-LCD מציג גם מסגרת אדומה מודגשת, כדי ליידע אותך מתי מתבצעת הקלטה.
 
 
איור של 84% כיסוי של נקודות מיקוד אוטומטי עם זיהוי פאזה

מיקוד אוטומטי מהיר ומדויק

 
אפילו נושאי תמונה שזזים במהירות נשארים ממוקדים הודות למערכת המיקוד האוטומטי ההיברידי המהיר של ה-ZV-E10. הודות ל-425 נקודות זיהוי פאזה? שמכסות כ-84% ? מאזור התמונה של החיישן, הכיסוי הרחב ומיקום הנקודות הצפוף של המיקוד האוטומטי מסייעים לצלם באופן מדויק נושאי תמונה שיתכן שהיה קשה להתמקד עליהם אחרת.
 
 
תמונה עם אדם הנוגע במסך LCD לצורך הפעלה של מעקב בזמן אמת

תן לתכונה 'מעקב בזמן אמת' לעשות את עבודת המיקוד בשבילך

 
השימוש של ה-ZV-E10 במעקב בזמן אמת שמתבסס על AI? הוא אינטואיטיבי. פשוט גע בצג כדי לציין את נושא התמונה שעליו ברצונך להתמקד והתכונה 'מעקב בזמן אמת' תעשה את השאר ותיצמד באופן עקבי לנושא.
 
 

השאר למצלמה את המשימה של להתמקד עליך

 
ה-ZV-E10 תאפשר לך להתרכז בהיבטים היצירתיים יותר של יצירת ולוגים. התכונה Eye AF (מיקוד אוטומטי על העין) של המצלמה משתמשת באלגוריתמי זיהוי מתוחכמים כדי לזהות את העיניים של נושא התמונה באופן מדויק ומהיר ולעקוב אחריהם, ובכך לדאוג שמיקוד צמוד יישמר על העיניים של האדם.
 
 
תמונה להשוואה בין מצב מופעל ומצב כבוי של 'הגדרה של הצגת מוצרים'

מעברי מיקוד מדויקים ליצירת סקירות של מוצרים בעלות מראה חלק

 
בלחיצת כפתור, ניתן להפעיל את ה'הגדרה להצגת מוצרים' של ה-ZV-E10, הגדרה אידיאלית לסרטונים של סקירת מוצרים. לאחר הפעלת ההגדרה, בכל פעם שתחזיק מוצר מול המצלמה, המיקוד יעבור באופן אוטומטי לאובייקט הזה, ויחזור שוב לפנים שלך כשתוציא את המוצר מהמסגרת. הגדרה זו זמינה גם כאשר ייצוב התמונה מוגדר כ'פעיל'.
 
 
צילום סלפי באמצעות המוצר כאשר מסך ההטיה פתוח

בקרת טשטוש פשוטה ברקע

 
אין צורך בהתאמות ידניות מורכבות – לחץ על כפתור אחד כדי להפעיל ולכבות את הטשטוש (בוקה) ברקע. הכפתור מבצע החלפה בין רקע מטושטש בעל אפקט בוקה עשיר ובין רקע בעל מיקוד ברור?, תוך דילוג על כל שלבי ההגדרה המורכבים.
 
 
תמונות של 4 אנשים

גווני עור בעלי מראה טבעי

 
ה-ZV-E10 תוכננה לצלם גווני עור בעלי מראה טבעי ובריא לכולם ללא עריכה נוספת. הודות לכוונון הצבע הטבעי של ה-ZV-E10, המצלמה מכווננת את מראה העור באופן אוטומטי.
 
 
תמונה לדוגמה של אדם

מראה עור חלק ורך

 
ה-ZV-E10 כוללת אפקט עור חלק כדי להחליק את מראה העור שלך. התכונה נועדה להחליק את העור תוך שימור החדות באזורי העיניים והפה. ניתן לבחור ארבע רמות (מ"כבויamp;quot; to "גבוה") כדי לקבוע את רמת האפקט, בהתאם להעדפות שלך.
 
 
תמונה של אדם המצלם את עצמו באמצעות ZV-E10 עם ידית אחיזה מחוברת

הישאר מואר באופן בהיר בכל מקום שבו תהיה

 
אפילו כאשר תנאי התאורה משתנים באופן פתאומי, ה-ZV-E10 מוודאת שתמיד תעמוד לרשותך תאורה בהירה. המצלמה מזהה את הפנים של נושא התמונה ומטפלת באופן אוטומטי בשינויים בבהירות, בין אם מדובר בשמש ישירה, צללים, זוויות שמוארות בתאורה אחורית או פינות בעלות תאורה חלשה, תוך ביצוע התאמות מהירות לחשיפה כדי לפצות על תנאי הצילום.
 
 
תמונה של אדם המקליט וידאו באמצעות ZV-E10 תוך כדי תנועה

תמונות חלקות ויציבות גם במהלך הליכה

 
ה-ZV-E10 תסייע לדאוג שהצילומים יישארו חלקים ויציבים כשאתה בתנועה. ייצוב תמונה אלקטרוני של Active Mode (מצב פעיל)? מספק צילומי וידאו יציבים עם רעידות וטשטוש מינימליים במהלך ההקלטה כשהמצלמה מוחזקת ביד, והוא זמין גם כאשר ההגדרה של הצגת מוצרים פועלת.
 
 
תמונה לדוגמה של צילום ב-ZV-E10

הפעלת הילוך איטי והילוך מהיר בקלות

 
מצבי ההילוך האיטי והמהיר של המצלמה ? מקליטים סרטונים בקצב איטי פי 5 בהשוואה לזמן אמת או מהיר פי 60. ניתן להקליט בקצב של עד 50 Mbps באיכות HD מלאה, והכול מתבצע בתוך המצלמה, כך שאין שום צורך בעריכה על מחשב. ניתן גם לבצע הקלטה באיכות Full HD בקצב 120fps? ? כדי ליצור רצפים בהילוך איטי ורזולוציה גבוהה בפוסט-פרודקשן.
 
 
תמונה של המיקרופון הכיווני בעל שלוש הקפסולות ב-ZV-E10

נועדה לספק הקלטת שמע ברורה

 
ה-ZV-E10 מצוידת במיקרופון כיווני מובנה בעל 3 קפסולות, שמקליט קולות בבירור גם במקומות צפופים. הוא ממוטב לקליטת קולות בצד הקדמי של המצלמה עם פחות קולות מסיחי דעת מהסביבה, תכונה מושלמת לצילום ולוגים.
 
 
תמונה של אדם המקליט במקומות עם רוח חזקה

הקלטה ברורה גם בחוץ

 
ה-ZV-E10 כוללת מגן רוח, המאפשר הקלטה נטולת דאגות בעת צילום בחוץ. ניתן לחבר בקלות את מגן הרוח המצורף ל-Multi Interface (MI) Shoe כדי להפחית רעשים בתנאים של רוח חזקה.
 
 
בניגוד לשידור שמע אנלוגי רגיל, לעולם לא תצטרך לדאוג בנוגע להפרעות לאות הכבל. פשוט שייך את ZV-E10 למיקרופון של Sony שתומך בממשק שמע דיגיטלי דרך MI Shoe לקבלת שמע חד עם מעט רעשים שכולו דיגיטלי. לחלופין, תוכל לחבר את המיקרופון האהוב עליך דרך שקע המיקרופון במצלמה בשביל לשפר עוד יותר את השמע.

לשיפור נוסף באיכות השמע

 
בניגוד לשידור שמע אנלוגי רגיל, לעולם לא תצטרך לדאוג בנוגע להפרעות לאות הכבל. פשוט שייך את ZV-E10 למיקרופון של Sony שתומך בממשק שמע דיגיטלי דרך MI Shoe לקבלת שמע חד עם מעט רעשים שכולו דיגיטלי. לחלופין, תוכל לחבר את המיקרופון האהוב עליך דרך שקע המיקרופון במצלמה בשביל לשפר עוד יותר את השמע.
 
 
מבט על המצלמה מצד ימין עם המכסה פתוח

ניטור שמע פשוט

 
ודא שאתה מקבל בדיוק את זרם השמע שקיווית לקבל. ה-ZV-E10 כוללת פלט אוזניות סטנדרטי של 3.5 מ"מ, כדי שתוכל לחבר אוזניות ולוודא שהשמע מוקלט באופן תקין.
 
 
תמונה של ZV-E10 עם GP-VPT2BT מחובר

ידית אחיזה אופציונלית להפעלה קלה ביד אחת

 
ידית האחיזה GP-VPT2BT שמופעלת על-ידי Bluetooth‎®‎ (נמכרת בנפרד) מספקת שליטה פשוטה ללא כבלים מרחוק על בקרי ההקלטה והזום יחד עם כפתור מותאם אישית. פעולות הזום וההקלטה נגישות בעת צילום ביד אחת, והמתג של אפקט הבוקה גם מוקצה כברירת מחדל לכפתור שקל להגיע אליו כדי שניתן יהיה להפעיל אותו בנגיעה אחת.
 
 
תמונה של אדם המצלם וידאו במצב אנכי

צילום אנכי בלי סיבוכים

 
ניתן להציג סרטים שצולמו בכיוון אנכי באותו הכיוון במחשב או בטלפון נייד, הודות למטה-נתונים שמתועדים על-ידי המצלמה?. אין צורך לסובב את הסרטון באופן ידני, תכונה נוחה כשאתה משתף את העבודה שלך במדיה החברתית.
 
 
תמונה של אדם המשתמש ב-Imaging Edge Mobile

העברה לטלפון חכם לשיתוף מהיר

 
ה-ZV-E10 מקלה על שיתוף סרטים באיכות 4K ותמונות סטילס לאחר הצילום. גם  כשהמצלמה כבויה, ניתן להמשיך להעביר את התמונות באופן אלחוטי מהמצלמה לטלפון החכם, כדי לשתף אותן ברגע שאתה מוכן לעשות זאת.
 
 
תמונה של אדם המשתמש בתוסף Movie Edit כדי לערוך סרט

עריכת סרטים מהטלפון החכם

 
קל לערוך צילומי סרטים שצולמו עם המצלמה על טלפון חכם בעזרת התוסף Movie Edit? מהאפליקציה Imaging Edge™ Mobile. תכונות ייצוב התמונה משתמשות בנתונים של חיישן הגירוסקופ של המצלמה כדי להחליק את הווידאו ולפצות על רעידות המצלמה. יש גם תכונת מסגור חכם שמשתמשת בנתוני המצלמה כדי לאפשר לך לחתוך סרטונים ולשנות את יחסי הרוחב-גובה תוך שהיא מבטיחה שנושא התמונה הראשי יישאר בתוך המסגרת.
 
 
תמונה לדוגמה שצולמה באמצעות ZV-E10 תוך שימוש ב'אפקט תמונה'

הוסף אפקטים מיוחדים בתוך המצלמה

 
ניתן להחליף את הצבעים כדי ליצור מגוון אפקטים אמנותיים. פשוט שנה את ההגדרה 'סגנון יצירתי' או בחר מבין שבעה? אפקטים ויזואלים שונים בעזרת מצב Picture Effect (אפקט תמונה), ללא שום פוסט-פרודקשן נוסף.
 
 
תמונת לפני ואחרי של עיבוד צבע באמצעות S-Log3

שליטה גמישה בגווני צבע בעזרת תמיכה ב-S-Log3

 
אם אתה מעוניין בגמישות רבה יותר בהתאמת צבעים במהלך שלב הפוסט-פרודקשן, אתה תעריך את התמיכה של ה-ZV-E10 ב-S-Log3, שמציב את הרף בכל הנוגע לביצועי חיישן מיטביים במצלמות מקצועיות. S-Log3 מאפשר טווח דינמי רחב, שמספק את הכמות הגבוהה של נתונים ויזואליים הדרושה לשליטה טובה יותר בצבע במהלך עריכת פוסט-פרודקשן במחשב.
 
 
תמונה לדוגמה של צילום ב-ZV-E10

הפקת סרטים באיכות 4K HDR עם צבעים נאמנים למציאות

 
ניתן להשיג צבעים טבעיים בעלי מראה מציאותי בסרטים באיכות 4K HDR ללא פוסט-פרודקשן או עיבודי צבע, הודות לתמיכה של המצלמה בצילום באיכות 4K HDR ‏(High Dynamic Range) בעזרת פרופיל תמונה HLG שהוגדר מראש.
 
 
תמונה לדוגמה של אדם

בצע כוונון עדין של מעברי המיקוד שלך

 
כשתעביר את המיקוד מנושא אחד לשני, תיהנה משליטה מדויקת במהירות המעבר של המיקוד האוטומטי. מהירות המעבר קובעת אם לבצע מעבר מהיר או מעבר הדרגתי יותר, ויש שבע רמות שונות זמינות.
 
 
תמונה לדוגמה של צילום ב-ZV-E10

צור סרטים עם דולג זמן (time-lapse)

 
בעזרת מצב הצילום במרווחי זמן של ה-ZV-E10?, ניתן ליצור סרטים עם דולג זמן (time-lapse) שהורכבו מתמונות סטילס. ניתן לכוון את מרווחי הצילום ל-1-60 שניות בין צילומים, וניתן לצלם עד 9,999 תמונות. ניתן לראות בתוך המצלמה תצוגה מקדימה של האופן שבו הסרט הסופי ייראה, ואז להשתמש ב-Imaging Edge Desktop של Sony במחשב כדי להרכיב את הצילומים הסופיים.
 
 
תמונה של אדם המשתמש במצב הזרמת USB

תהליך הגדרה פשוט של הזרמה חיה

 
בעזרת כבל בודד, ניתן להשתמש ב-ZV-E10 ככלי לתקשורת מקוונת?, ולנצל את החיישן הגדול והמיקרופון המובנה שלה. כדי להשתמש ב-ZV-E10 כמצלמה חיצונית?, חבר אותה למחשב? או לטלפון חכם מסדרת Sony Xperia™? דרך כבל USB Type-C®‎. ניתן להקצות את המצב 'הזרמת USB' לכפתור מותאם אישית להזרמה מהירה.
 
 
איור של חיי הסוללה

בצע צילומים במשך פרקי זמן גדולים מבלי לדאוג שהסוללה תיגמר

 
כשאתה מצלם בחוץ או בכל מקום שאין בו אספקת חשמל, תוכל לסמוך על כך שהסוללה של המצלמה תספיק לעד 125 דקות? של צילום רציף של סרט או 440 תמונות סטילס?. המצלמה תומכת גם באספקת חשמל חיצונית דרך מחבר USB Type-C®‎, דבר שמאפשר לסוללה ניידת חיצונית להאריך עוד יותר את זמן ההקלטה.
 
 
תמונת מוצר של ZV-E10 עם AC-PW20AM

עבור לאספקת חשמל מסוג AC כשעליך לצלם במשך פרקי זמן ארוכים יותר

 
כשאתה מבצע הזרמה חיה או מצלם במשך זמן ארוך בתוך מבנה שיש בו גישה לספק כוח מסוג AC, תוכל להשתמש במתאם AC כמו ה-AC-PW20AM (נמכר בנפרד) ולעולם לא תצטרך לדאוג שהסוללה שלך תיגמר.
 
 
תמונה של אדם המשתמש ב-ZV-E10 תוך כדי הליכה

פונקציות מתקדמות של עריכת וייצוב תמונה

 
מטה-נתונים שנוגעים לרעידות של המצלמה מתועדים על-ידי הגירוסקופ המובנה, ומאפשרים להחליק ולייצב צילום שבוצע ביד בשלב הפוסט-פרודקשן. בעזרת יישום שולחן העבודה Catalyst Browse / Catalyst Prepare של Sony? ניתן לאזן בקלות בין פיצוי אוטומטי על רעידות ובין רמות החיתוך של התמונה. Catalyst יכול גם להשתמש באופן יעיל בנתונים מתועדים על סיבוב המצלמה. 
 
 
Imaging Edge Desktop

Imaging Edge DesktopTM

 
שפר את צילום הסרטים ותמונות הסטילס שלך בעזרת אפליקציות Imaging Edge Desktop?. השתמש ב-"Remote"‎ כדי לשלוט בצילומים ולנטר אותם בשידור חי על מסך המחשב שלך; ב-"Viewer"‎ כדי להציג בתצוגה מקדימה, לדרג ולבחור תמונות במהירות מספריות גדולות של תמונות; וב-"Edit" ‎ כדי לפתח נתוני RAW לתמונות באיכות גבוהה לצורך מסירה. הפק את המיטב מקבצי RAW של Sony ונהל את ההפקות שלך באופן יעיל יותר.
 
 
 
התכונה פועלת עם iMovie ו-Final Cut Pro X

התכונה פועלת עם iMovie ו-Final Cut Pro X

 
מוצר זה תואם ל-Final Cut Pro X ול-iMovie‏.?
 

מפרט טכני

  • פיקסלים אקטיביים 24.2MP
  • סוללה כ-125 דקות 
  • צג מתקפל מסוג TFT בגודל 7.5 ס"מ
  • חיישן מסוג APS- C COMOS 23.5x15.6
  • נתמך בכרטיס זיכרון מסוג SD
  • משקל כ - 343גרם
  • מידות : 115.2X64.2X44.8

באריזה

  • כבל Usb a To Usb c
  • כבל חשמל
  • מגן רול 
  • מכסה לעדשה
  • מתאם AC
  • סוללה נטענת NP-FW50
  • רצועת כתף
  • מתאם למגן רוח 

אחריות 

אחריות ע"י ישפאר היבואן הרשמי בישראל 

 

 

  • מק”ט:

    311027

  • מותג:

    Sony

כללים והוראות לגבי אמצעי תשלום

  1. מחירי המוצרים באתר ובחנות נקובים בדולר ארה"ב.
  2. לקוחות רשאים לשלם בכרטיס אשראי או במזומן במטבע ישראלי (₪) ו/או בדולר ארה"ב($) ו/או ביורו.

תשלום באשראי

  1. הלקוח יכול לבחור לשלם על קניותיו בכרטיס אשראי ולבקש להמיר את ערך הקנייה הנקובה בדולר ארה"ב לשקלים חדשים. במקרה זה, תומר הקנייה לש"ח לפי שווה ערך שקל חדש/דולר ארה"ב יציג (בעת ביצוע התשלום) וכרטיס האשראי יחויב בש"ח. עיתוי הפירעון יהיה לפי ההסדרים שיש ללקוח עם חברת כרטיסי האשראי שלו.
  2. הלקוח יהיה רשאי לבקש לשלם עבור רכישותיו באמצעות כרטיס אשראי במט"ח, ובמקרה כזה יחויב כרטיס האשראי של הלקוח בסכום הדולרי של רכישותיו בחנות ביום הרכישה.
  3. ההמרה ועיתוי ביצוע החיוב למטבע שבו מנוהל כרטיס האשראי של הלקוח ייעשה על פי ההסדרים של הלקוח עם חברת כרטיסי האשראי שלו.
  4. פריסת תשלומים אפשרית רק בתשלום בכרטיסי אשראי שקליים מעל סכום של 50 דולר ארה"ב.

תשלום במזומן

  1. הלקוח יכול לבקש לשלם עבור רכישותיו במזומן בש"ח. במקרה זה יומר מחיר הרכישה הנקוב בדולר ארה"ב לשקלים לפי שווה ערך שערו היציג  של דולר ארה"ב בש"ח. הלקוח ישלם בשקלים בהתאם לתוצאת ההמרה.
  2. הלקוח יכול לשלם במזומן במט"ח שאינו דולר ארה"ב אך רק בדולר קנדי (CAD) או ביורו. במקרה כזה יומר מחיר הרכישה לדולר ארה"ב לפי שערי החליפין הצולבים לעומת דולר ארה"ב לפי שער מזומנים נמוך של בנק הפועלים המתעדכן בין השעות 15:30 ל-16:30 (ללא עמלת המרה) .
  3. עודף בעת תשלום במט"ח במזומן יינתן רק בדולר ארה"ב (בשטרות בלבד) או בשקל חדש (בשטרות/במטבעות).
  4. שער החליפין היציג של השקל לעומת דולר ארה"ב בימים ב'-ה' יתעדכנו מידי יום בין השעות 15:30 ל-16:30 לפי הפרסום היומי של בנק ישראל. שער חליפין יציג שקל/דולר ארה"ב בימי ו' וערבי חג יתעדכנו בין השעות  12:30 ל-13:30 לפי הפרסום של בנק  ישראל.
  5. שערי ההמרה הצולבים של מטבעות החוץ כנ"ל לעומת דולר ארה"ב בימים א'-ה' יתעדכנו מידי יום בין השעות 15:30 ל-16:30 לפי הפרסום היומי של בנק ישראל. שערי ההמרה הצולבים בין במטבעות החוץ כנ"ל לבין דולר ארה"ב בימי ו' וערבי חג יתעדכנו בין השעות  12:30 ל-13:30 לפי הפרסום של בנק ישראל.
  6. השערים המתפרסמים על גבי הלוחות האלקטרוניים (או לוחות תצוגה ידניים) הנמצאים בחנות יפורסמו בדיוק של 3 ספרות עשרוניות ויהיו הקובעים לצורכי ההמרה כאמור.

הזמנה מהאתר

ניתן להזמין מוצרים עד 10 ימים לפני ההמראה, מטרמינל 1 או 3. ההזמנה תובטח ותשמר רק לאחר קבלת מייל אישור ההזמנה עם מספרה. את ההזמנה יש להציג בחנות ולהשלים את הרכישה. המחיר הקובע הוא ביום הרכישה.

כרטיסי מועדון

החברה אינה מקבלת את כרטיסי המועדון השונים (חבר, בהצדעה, ביחד בשבילך וכדומה)