מצלמת בלוגרים SONY ZV-1FBDI

מק”ט
311676

תיאור המוצר

 

תיאור המוצר 

  • חיישן תמונה Exmor RS CMOS מסוג 1.0 גדול
  • מנוע עיבוד תמונה BIONZ XTM
  • הקלטת סרט באיכות 4K
  • מיקרופון כיווני בעל 3 קפסולות עם מגן רוח
  • מסך LCD בעל זווית משתנה, ידית לאחיזה של הגוף ומנורת הקלטה

 

* המחיר הקובע הוא ביום הרכישה.

 

699 $

מצלמת בלוגרים SONY ZV-1FBDI - אחריות ע"י היבואן הרשמי 

רשימת תכונות

צילום סלפי עם חצובה.

מסך LCD בעל זוויות משתנות, עבור צילום סלפי בבטחה

 
מסך ה-LCD המתהפך מאפשר לך לבדוק את המסגור שלך עבור ולוגים וצילומי סלפי מבלי להגביל את התצוגה על-ידי אביזרים כגון מיקרופונים. השליטה בצג המגע הופכת את ההתאמה האינטואיטיבית של הגדרות המיקוד, התריס ואחרות לפשוטה, גם במהלך צילום סלפי.
 
 
המחשה טכנית של שלוש קפסולות מיקרופון פנימיות הממוקמות על פני השטח העליונים של המוצר.

מיקרופון כיווני בעל 3 קפסולות ומגן רוח מצורף

 
הקלט את קולך בצורה ברורה, גם בתוך קהל, בעזרת המיקרופון המובנה בעל שלוש הקפסולות. העיצוב והמבנה הייחודיים משתמשים בסינון מרחבי כדי ללכוד שמע ברור לפני המצלמה עם פחות רעשי סביבה מסיחי דעת. מגן הרוח הכלול ניתן גם לחיבור כדי לצלם בחוץ, אפילו בתנאי רוח, בבטחה.
 
 
נורית סימון בחזית המוצר מאירה באדום

ממוטב עבור תמונות סלפי פשוטות וטבעיות

 
מצלמת ZV-1 מיועדת עבור צילום ולוגים מהיר וקל, עם ידית אחיזה ארגונומית עבור צילום סלפי יציב, ומנורת הקלטה בהירה כך שלעולם לא תשכח ללחוץ שוב על כפתור ההקלטה.
 
 
אחיזה בידית ה-Bluetooth המחוברת למצלמת ZV-1.

תואם לכל ידיות האחיזה Bluetooth® הרב-תכליתיות

 
מצלמת ZV-1 תואמת למגוון ידיות האחיזה לצילום שלנו, כולל GP-VPT2BT עם טכנולוגיית Bluetooth® אלחוטית, עבור שליטה קלה מרחוק בהקלטה, זום ואפילו פקדים מותאמים אישית ניתנים להקצאה, ללא כבלים. ידיות האחיזה שלנו, האביזר האידיאלי עבור צילום ולוג, מספקות צילום יציב וגמיש, וגם מתרחבות למיני חצובה עבור לכידה קומפקטית וללא שימוש בידיים בכל מקום. 
 
 
ארבעה צילומי דיוקן

גווני עור יפהפיים וטבעיים עבור כולם

 
מדע הצבעים המשופר של Sony מבטיח תמונות מלאות חיים וטבעיות והוא חזק במיוחד בטווח המגוון של גווני עור. הוא זמין הן עבור לכידת סרטים והן עבור לכידת תמונות סטילס, ונתמך עם אפשרות 'עור חלק' להחלקת פגמים.
 
 
תמונה של חיישן Exmor RSTM CMOS

איכות תמונה גבוהה ואפקטים מתקדמים קלים

 
למרות העיצוב הידידותי לכיס שלה, מצלמת ZV-1 מצוידת בחיישן Exmor RSTM CMOS מסוג 1.0, עבור תמונות באיכות גבוהה גם בתנאי תאורה מעומעמים או מאתגרים. בנוסף, החיישן הגדול מספק תמונות בעלות מראה מקצועי, עם בוקה רקע מטושטש, ביחד עם קריאת נתונים במהירות גבוהה עבור לכידת סרטונים מרהיבים באיכות 4K ובהילוך איטי במיוחד1.
 
 
מסגרת המיקוד האוטומטית נראית מעל העיניים של נושא הצילום.

השאר את עבודת המיקוד למצלמה בעזרת מעקב בזמן אמת

 
פשוט סובב את פניך למצלמה, והמצלמה תזהה צבעים, דפוסים (בהירות), מרחק של נושא הצילום (עומק) ומידע על פנים/עיניים ותעבור אוטומטית למעקב מדויק אחר מיקוד. בנוסף, כאשר המצלמה מזהה עיניים, פנים או נושאי צילום, מוצגת מסגרת על כל יעד כך שבאפשרותך לוודא שנושא הצילום נמצא במיקוד ומצולם ללא דאגות.
 
 
תמונות סלפי

החלף במהירות את המיקוד בין נושאי צילום

 
חיישן AF בעל זיהוי הפאזה ומישור המיקוד בעל הביצועים הגבוהים מאפשר מיקוד במהירות גבוהה ובדיוק גבוה עם מיקוד אוטומטי היברידי מהיר. החיישן משתמש ב-315 נקודות מיקוד לזיהוי פאזה ב-65% מאזור המסך כדי להחליף במהירות בין נושאי צילום ללא חיפוש. בעת צילום סלפי, המצלמה יכולה להחליף את המיקוד בנגיעה מפניך לרקע ובחזרה שוב, כך שקל להתמקד בצורה חדה ומדויקת.
 
 
צילום דיוקן על רקע עירוני מטושטש

בוקה רקע לא ממוקד יפהפה, בקלות

 
לכוד צילומי סלפי מלאי הבעה עם המראה המקצועי של רקע במיקוד רך. מתג הבוקה הייחודי (כפתור C1) עוקף את כל המורכבות של איזון חשיפה ושליטה בעומק שדה, ומחליף אותם בכפתור יחיד. פשוט לחץ כדי להחליף בין מיקוד של התמונה השלמה או טשטוש הרקע כדי להציג במומחיות את נושא הצילום שלך.
 
 
סלפי עם חצובה במהלך איפור.

גרום לסקירות שלך לבלוט בעזרת הגדרת Product Showcase

 
קח את סקירות המוצר שלך לרמה חדשה של מקצועיות עם הגדרת Product Showcase, עבור מעברי מיקוד מדויקים ומהירים ממך למוצר המוצג שלך. הכפתור המותאם אישית C2 מפעיל את הגדרת Product Showcase כברירת מחדל, ומבטל את עדיפות פניך עבור מיקוד והרחבה של שדה הראייה. החזקה של מוצר לפני המצלמה תעביר את נקודת המיקוד מפניך, כך שאין עוד תסכול שנגרם כתוצאה מהמיקוד האוטומטי ואתה יכול לצלם ביעילות סקירות וידאו בקלות.
 
 
צילומי סלפי בעיר.

ייצוב תמונה עוצמתי

 
גם בעת ההליכה עם המצלמה, תוכל לקבל תמונות חלקות ויציבות במיוחד הודות למערכת הייצוב האופטית והאלקטרונית המשותפת SteadyShot™. היא תוכננה במיוחד עבור צילומים ביד ויצירת ולוגים עם ידית אחיזה לצילום כך שתוכל ליהנות מהביטחון של צילומים ללא טשטוש ורעידות. במקום להחזיק אותה בצורה יציבה, תוכל להתרכז אך ורק בהצגה ובמסגור.
 
 
צילום סלפי על רציף התחנה.

מעברי חשיפה אוטומטית (AE) חכמים, הממוטבים עבור פנים

 
סוג הצילום הלא יציב תוך כדי ההתרחשות שיוצר ולוגים מושכים גם מהווה אתגר עצום עבור רוב המצלמות. אלגוריתם מעבר ה-AE החכם של ZV-1 מבצע כוונוני חשיפה מהירים גם כאשר תנאי התאורה משתנים באופן דרמטי, באמצעות הצללות ואור שמש, בפנים ובחוץ. ועל-ידי תעדוף פנים, הוא מוודא שנושאי הצילום בווידאו שלך ייראו תמיד במיטבם, גם כאשר התאורה אינה אידיאלית.
 
 
מיקרופון חיצוני מחובר ל-MI Shoe

צרף אביזרים מקצועיים ל-MI Shoe

 
Multi Interface (MI) Shoe הייחודי שלנו מספק גמישות נפלאה המאפשרת הוספת תאורה, מיקרופונים ועוד. הוא לא רק תומך באביזרי cold-shoe סטנדרטיים ובמבזקים, אלא הממשק גם מאפשר לך להוסיף מתאמי שמע בעלי ביצועים גבוהים כגון מיקרופון סטריאו ECM-XYST1M עם הספק הזמין ישירות מהמצלמה.
 
 
הרגע שבו השיער מתנופף.

הילוך איטי במיוחד דינמי

 
לכוד רגעים, מרגעי שיא ועד רגעים יומיומיים, בהילוך איטי במיוחד1 כדי להוסיף דרמה וקסם לסרטונים שלך. עם קצבי מסגרת הקלטה של 960fps, ניתן ללכוד כמעט כל רגע, בעוד שקצבי הפעלה ניתנים לכוונון מאפשרים לך להאט את הפעולה מ-4x עד 40x.
 
 
כבישים מהירים בעיר

דולג זמן מוסיף ביטוי קולנועי למעבר הזמן

 
. מרווח הצילום הניתן לכוונון (בין 1 ל-60 שניות), ובקרת המצלמה הידנית המלאה מאפשרים צילומים מרהיבים של עננים שטים, פנסים קדמיים שחולפים במהירות ועוד, עד 9,999 תמונות. הוסף סוללה ניידת, הודות לכניסת מתח USB נוחה, ותוכל ללכוד סצנות ללא דאגות למשך שעות בכל פעם.
 
 
צילום דיוקן בתחנה

לכידת תמונת סטילס 20.1MP באיכות גבוהה

 
לכוד תמונות סטילס באיכות גבוהה הודות לחיישן Exmor RS CMOS מסוג 1.0 ועדשת ZEISS® 24-70mm‏2. החיישן הגדול ועדשה בעלת צמצם רחב של F1.8-2.8, ביחד עם מעבד BIONZ X™ המתקדם ביותר, מספקים תמונות באיכות מקצועית - עם ביצועים יוצאים מן הכלל גם בתאורה חלשה, ובוקה רקע מרהיב עבור דיוקנאות.
 
 
תמונה של גבר עם גיטרה להשוואת האפקטים בימין ובשמאל

צור תמונות אמנותיות עם 'סגנון יצירתי' ו'אפקט תמונה'

 
עם הגדרות 'סגנון יצירתי' ו'אפקט תמונה', מצלמת ZV-1 מספקת מגוון רחב של מראות להוספת עניין ואינדיבידואליות לסרטון שלך. 'סגנון יצירתי' מאפשר לך להתאים פרמטרי תמונה כגון ניגודיות וצבע, בעוד ש'אפקט תמונה' מוסיף אופי חדש ונפלא לתמונות שלך, כולל אפקט שחור-לבן אופנתי ואפקט מיניאטורה מקסים, בין השאר.
 
 
טלפון חכם מקושר ל-ZV1 בכף היד.

שלח סרטונים לטלפון החכם שלך בכל מקום בעזרת Imaging Edge Mobile

 
אינך צריך להמתין עד שתהיה מול המחשב כדי לשתף את העולם בווידאו ובתמונות הסטילס שלך. Imaging Edge Mobile‏3, בחינם עבור מכשירי Android ו-iOS, מאפשר לך להציג ולשלוט מרחוק במצלמת ZV-1 שלך, ולגבות ולהעביר באופן אלחוטי תמונות אל הטלפון החכם, גם כשהמצלמה כבויה. עם Imaging Edge Mobile ניתן לשתף את התמונות שלך מכל מקום, מבלי להתפשר על איכות התמונה של מצלמת הטלפון4.
 
 
הפעלת מסך של טלפון חכם.

תוסף Movie Edit‏ חותך סרטים ומגביר את ייצוב התמונה

 
קבל את התמונות שלך מוכנות למדיה חברתית ישירות בשטח בעזרת תוסף Movie Edit‏3. יישום פשוט זה, הזמין בחינם עבור מכשירי iOS ו-Android ביחד עם Imaging Edge Mobile, מאפשר לך לערוך את הסרטונים שלך, ולחתוך את יחס הגובה-רוחב שלהם כך שיתאים למגוון פלטפורמות חברתיות - עם מסגור מחדש אוטומטי של נושא הצילום שלך. כלי ייצוב תמונה משופר מבטל עוד יותר רעידות של הסרטונים שלך, לתנועה חלקה להפליא.
 
 
תמונת תקריב של כף יד אוחזת במצלמת ZV-1

תיוג וידאו אנכי עבור שיתוף פשוט וקל

 
מצלמת ZV-1 יכולה להוסיף מטה-תגיות לווידאו שהוקלט בצורה אנכית5, ומאפשרת העלאה מיידית לפלטפורמות ידידותיות למכשיר נייד - ללא צורך בסיבוב או בחיתוך במחשב6.
 
 
נגיעה בחלק האחורי של מסך ה-LCD של ZV-1 עם האצבע.

פעולת מגע אינטואיטיבית

 
מסך המגע של ZV-1 הופך את הבחירה של נקודות מיקוד ומעקב, וכן הגדרות אחרות לפשוטה, גם כשהתצוגה הפוכה עבור תמונות סלפי וצילום ולוג - לא עוד בזבוז זמן מאחורי המצלמה עקב חוגות ומקלות ניווט.
 
 
פנסים של רכב

צלם וידאו 4K כמו מקצוען

 
לכוד את כל היופי ופרטי העולם - ואת עצמך - עם הקלטת וידאו באיכות 4K‏ (QFHD 3840 x 2160). הודות ל-LSI של החיישן במהירות גבוהה שלה, מצלמת ZV-1 משתמשת בקריאת פיקסלים מלאה, ודוגמת מחדש כ-1.7x ממספר הפיקסלים הנדרשים עבור 4K, כדי לדחוס פרטים מרהיבים לכל מסגרת.
 
 
אישה בוחרת בגדים.

תמיכה עבור זרימות עבודה של הקלטת סרט מקצועית

 
עבור הפקות תובעניות יותר, מצלמת ZV-1 תומכת במגוון של פונקציות סרט שקיימות בדרך כלל בציוד מקצועי, כולל עקומות גאמה S-Log3 ו-S-Log2. הטווח הדינמי הרחב הזמין באמצעות פרופילי S-Log אלה מושלמים עבור התאמת מצלמה וצמצום אזורים בהירים או פרטי צללים שאבדו. אפשרויות נוספות עבור 'פרופיל תמונה' ו'סגנון יצירתי' זמינות גם הן, ביחד עם תכונות מתקדמות כגון Gamma Display Assist, מדידת זברה, יציאת HDMI נקיה עם בקרת הקלטה, קוד זמן והקלטת Proxy. יש כל מה שאיש וידאו מקצועי עשוי להזדקק לו במצבי העבודה היומיומיים.
 
 
צילום דיוקן עם חשיפה ארוכה ואנשים על רקע מטושטש

מובנה במסנני ND עבור בקרת חשיפה מדויקת

 
מסנן מובנה בעל צפיפות טבעית מבטיח שהחשיפה שלך תהיה תמיד מיטבית, מבלי שתצטרך לשכוח מהכוונות היצירתיות בזווית התריס או במעצור F שלך. מסנן ND המתכוונן, מרכיב עיקרי בכל סביבות הווידאו המקצועיות, מאפשר לך ללכוד תנועה מטושטשת ובוקה מלא הבעה, בתנאים שאחרת לא היו מאפשרים זאת, כגון בתנאי אור יום של עד EV19‏7.
 
 
שמיים עם אור שבוקע מבין עננים.

קבל תמונות סטילס מסרטים

 
מצלמת ZV-1 יכולה ללכוד תמונות סטילס ברזולוציה מלאה מהסרטים המוקלטים שלך במצלמה - ללא צורך במחשב. הדגש את הקטעים החשובים בכל הסרטונים שלך, או חסוך זמן ושתף חבילה מלאה של וידאו ותמונות ממוזערות ישירות מהמצלמה.
 
 
ציוד צילום מותקן בסטודיו.

Imaging Edge DesktopTM 

 
שפר את הצילום שלך בעזרת Imaging Edge Desktop. השתמש ב-Remote‎ כדי לשלוט בצילומים ולנטר אותם בשידור חי על מסך המחשב שלך; ב-Viewer‎ כדי להציג בתצוגה מקדימה, לדרג ולבחור תמונות במהירות מספריות גדולות של תמונות; וב-Edit‎ כדי לפתח נתוני RAW לתמונות באיכות גבוהה לצורך מסירה8
 
 
 
סמלי לוגו של iMOVIE ו-Final Cut Pro

התכונה פועלת עם iMovie ו-Final Cut Pro X

 
מוצר זה תואם ל-Final Cut Pro X ול-iMovie‏.9
 

מפרטים

 
 

 

 

 

 

  • מק”ט:

    311676

  • מותג:

    Sony

כללים והוראות לגבי אמצעי תשלום

  1. מחירי המוצרים באתר ובחנות נקובים בדולר ארה"ב.
  2. לקוחות רשאים לשלם בכרטיס אשראי או במזומן במטבע ישראלי (₪) ו/או בדולר ארה"ב($) ו/או ביורו.

תשלום באשראי

  1. הלקוח יכול לבחור לשלם על קניותיו בכרטיס אשראי ולבקש להמיר את ערך הקנייה הנקובה בדולר ארה"ב לשקלים חדשים. במקרה זה, תומר הקנייה לש"ח לפי שווה ערך שקל חדש/דולר ארה"ב יציג (בעת ביצוע התשלום) וכרטיס האשראי יחויב בש"ח. עיתוי הפירעון יהיה לפי ההסדרים שיש ללקוח עם חברת כרטיסי האשראי שלו.
  2. הלקוח יהיה רשאי לבקש לשלם עבור רכישותיו באמצעות כרטיס אשראי במט"ח, ובמקרה כזה יחויב כרטיס האשראי של הלקוח בסכום הדולרי של רכישותיו בחנות ביום הרכישה.
  3. ההמרה ועיתוי ביצוע החיוב למטבע שבו מנוהל כרטיס האשראי של הלקוח ייעשה על פי ההסדרים של הלקוח עם חברת כרטיסי האשראי שלו.
  4. פריסת תשלומים אפשרית רק בתשלום בכרטיסי אשראי שקליים מעל סכום של 50 דולר ארה"ב.

תשלום במזומן

  1. הלקוח יכול לבקש לשלם עבור רכישותיו במזומן בש"ח. במקרה זה יומר מחיר הרכישה הנקוב בדולר ארה"ב לשקלים לפי שווה ערך שערו היציג  של דולר ארה"ב בש"ח. הלקוח ישלם בשקלים בהתאם לתוצאת ההמרה.
  2. הלקוח יכול לשלם במזומן במט"ח שאינו דולר ארה"ב אך רק בדולר קנדי (CAD) או ביורו. במקרה כזה יומר מחיר הרכישה לדולר ארה"ב לפי שערי החליפין הצולבים לעומת דולר ארה"ב לפי שער מזומנים נמוך של בנק הפועלים המתעדכן בין השעות 15:30 ל-16:30 (ללא עמלת המרה) .
  3. עודף בעת תשלום במט"ח במזומן יינתן רק בדולר ארה"ב (בשטרות בלבד) או בשקל חדש (בשטרות/במטבעות).
  4. שער החליפין היציג של השקל לעומת דולר ארה"ב בימים ב'-ה' יתעדכנו מידי יום בין השעות 15:30 ל-16:30 לפי הפרסום היומי של בנק ישראל. שער חליפין יציג שקל/דולר ארה"ב בימי ו' וערבי חג יתעדכנו בין השעות  12:30 ל-13:30 לפי הפרסום של בנק  ישראל.
  5. שערי ההמרה הצולבים של מטבעות החוץ כנ"ל לעומת דולר ארה"ב בימים א'-ה' יתעדכנו מידי יום בין השעות 15:30 ל-16:30 לפי הפרסום היומי של בנק ישראל. שערי ההמרה הצולבים בין במטבעות החוץ כנ"ל לבין דולר ארה"ב בימי ו' וערבי חג יתעדכנו בין השעות  12:30 ל-13:30 לפי הפרסום של בנק ישראל.
  6. השערים המתפרסמים על גבי הלוחות האלקטרוניים (או לוחות תצוגה ידניים) הנמצאים בחנות יפורסמו בדיוק של 3 ספרות עשרוניות ויהיו הקובעים לצורכי ההמרה כאמור.

הזמנה מהאתר

ניתן להזמין מוצרים עד 10 ימים לפני ההמראה, מטרמינל 1 או 3. ההזמנה תובטח ותשמר רק לאחר קבלת מייל אישור ההזמנה עם מספרה. את ההזמנה יש להציג בחנות ולהשלים את הרכישה. המחיר הקובע הוא ביום הרכישה.

כרטיסי מועדון

החברה אינה מקבלת את כרטיסי המועדון השונים (חבר, בהצדעה, ביחד בשבילך וכדומה)