מברשת שיניים שחורה Oral B IO 10

מק”ט
5682187

תיאור המוצר

 

תיאור מוצר 

מברשת שיניים חשמלית iO10
מברשת שיניים מהפכנית, צחצוח מותאם אישית באמצעות בינה מלאכותית.
Oral-B עשתה מעל ומעבר כדי ליצור חוויית צחצוח שהיא בליגה משלה.
מעבר להתקדמות טכנולוגית משמעותית, המסייעת בהטמעת פיתוחים הנדסיים ברמה עולמית- מברשת השיניים מאפשרת ניקוי יסודי, עדין ושקט יותר מאי פעם.
עיצוב סדרת ה iO הופך את מה שהיה בעבר רק מברשת שיניים, לגאג'ט נחשק– עיצוב המברשת יוצר מראה מלוטש השמור לטכנולוגיה המבוקשת ביותר.
ברור שכשעוברים ממברשת ידנית למברשת חשמלית– ניקיון השיניים משתדרג.
אך כשעוברים ממברשת חשמלית למברשת מסוג iO החוויה הופכת מחוויה רגילה לחוויה יוצאת מן הכלל עד כדי כך שאתם תראו, תשמעו ותרגישו אחרת לגמרי.

icon-card

תשלומים

12 תשלומים
330 $

 

תכונות עיקריות:
• הניקוי הטוב ביותר אי פעם של Oral-B עם טכנולוגיית iO REVOLUTIONARY MAGNETIC לתחושת ניקוי מקצועי וחווית צחצוח עדינה ומותאמת אישית.
• שילוב אידאלי של ראש המברשת העגול הייחודי מ- Oral-B עם מיקרו-ויברציות עדינות לתחושת פה רעננה ונקייה וחניכיים בריאות יותר ב -100% בשבוע אחד.
• 3D TEETH TRACKING – שימוש בבינה מלאכותית לניטור הצחצוח תוך כדי פעולה בחלקי הפה השונים עם תצוגה תלת מימדית. מנחה אותך כיצד לבצע כיסוי מלא של כל השיניים שלך, כך שלעולם לא תחמיץ נקודה.
• תצוגת מסך צבעונית ואינטראקטיבית מסמנת מידע חיוני: כולל מצבי צחצוח ותזכורת להחלפת ראש, הiO שלך מברך אותך לשלום בזמן ההפעלה ונותן לך פידבק של חיוך על עבודה טובה :)
• 7 מצבים חכמים לצחצוח בהתאמה אישית: ניקוי יומי, רגיש, טיפול בחניכיים, ניקוי אינטנסיבי, הלבנה, מנקה לשון, סופר רגיש.
• חיישן לחץ חכם משופר מסמן אדום, לבן או ירוק כדי להתריע אם אתה מצחצח חזק מדי, בעדינות מדי או עם הלחץ הנכון.
• מטען מגנטי חכם עם צג דיגיטלי, אשר מספק טעינה מהירה תוך 3 שעות ומציג את מצב הצחצוח ועוצמת הצחצוח+ טיימר. מגיע עם מארז CHARGING TRAVEL המאפשר לך לטעון את המברשת בנוחות במארז המברשת, ללא צורך במטען נוסף.
• הערכה מכילה: ידית iO10 אחת עם ראש מברשת לניקוי אולטימטיבי, מטען מגנטי חכם עם צג, מארז נסיעות אלגנטי עם הטענה, מחזיק מילוי אחד.

  • מק”ט:

    5682187

  • מותג:

    Oral-B

כללים והוראות לגבי אמצעי תשלום

  1. מחירי המוצרים באתר ובחנות נקובים בדולר ארה"ב.
  2. לקוחות רשאים לשלם בכרטיס אשראי או במזומן במטבע ישראלי (₪) ו/או בדולר ארה"ב($) ו/או ביורו.

תשלום באשראי

  1. הלקוח יכול לבחור לשלם על קניותיו בכרטיס אשראי ולבקש להמיר את ערך הקנייה הנקובה בדולר ארה"ב לשקלים חדשים. במקרה זה, תומר הקנייה לש"ח לפי שווה ערך שקל חדש/דולר ארה"ב יציג (בעת ביצוע התשלום) וכרטיס האשראי יחויב בש"ח. עיתוי הפירעון יהיה לפי ההסדרים שיש ללקוח עם חברת כרטיסי האשראי שלו.
  2. הלקוח יהיה רשאי לבקש לשלם עבור רכישותיו באמצעות כרטיס אשראי במט"ח, ובמקרה כזה יחויב כרטיס האשראי של הלקוח בסכום הדולרי של רכישותיו בחנות ביום הרכישה.
  3. ההמרה ועיתוי ביצוע החיוב למטבע שבו מנוהל כרטיס האשראי של הלקוח ייעשה על פי ההסדרים של הלקוח עם חברת כרטיסי האשראי שלו.
  4. פריסת תשלומים אפשרית רק בתשלום בכרטיסי אשראי שקליים מעל סכום של 50 דולר ארה"ב.

תשלום במזומן

  1. הלקוח יכול לבקש לשלם עבור רכישותיו במזומן בש"ח. במקרה זה יומר מחיר הרכישה הנקוב בדולר ארה"ב לשקלים לפי שווה ערך שערו היציג  של דולר ארה"ב בש"ח. הלקוח ישלם בשקלים בהתאם לתוצאת ההמרה.
  2. הלקוח יכול לשלם במזומן במט"ח שאינו דולר ארה"ב אך רק בדולר קנדי (CAD) או ביורו. במקרה כזה יומר מחיר הרכישה לדולר ארה"ב לפי שערי החליפין הצולבים לעומת דולר ארה"ב לפי שער מזומנים נמוך של בנק הפועלים המתעדכן בין השעות 15:30 ל-16:30 (ללא עמלת המרה) .
  3. עודף בעת תשלום במט"ח במזומן יינתן רק בדולר ארה"ב (בשטרות בלבד) או בשקל חדש (בשטרות/במטבעות).
  4. שער החליפין היציג של השקל לעומת דולר ארה"ב בימים ב'-ה' יתעדכנו מידי יום בין השעות 15:30 ל-16:30 לפי הפרסום היומי של בנק ישראל. שער חליפין יציג שקל/דולר ארה"ב בימי ו' וערבי חג יתעדכנו בין השעות  12:30 ל-13:30 לפי הפרסום של בנק  ישראל.
  5. שערי ההמרה הצולבים של מטבעות החוץ כנ"ל לעומת דולר ארה"ב בימים א'-ה' יתעדכנו מידי יום בין השעות 15:30 ל-16:30 לפי הפרסום היומי של בנק ישראל. שערי ההמרה הצולבים בין במטבעות החוץ כנ"ל לבין דולר ארה"ב בימי ו' וערבי חג יתעדכנו בין השעות  12:30 ל-13:30 לפי הפרסום של בנק ישראל.
  6. השערים המתפרסמים על גבי הלוחות האלקטרוניים (או לוחות תצוגה ידניים) הנמצאים בחנות יפורסמו בדיוק של 3 ספרות עשרוניות ויהיו הקובעים לצורכי ההמרה כאמור.

הזמנה מהאתר

ניתן להזמין מוצרים עד 10 ימים לפני ההמראה, מטרמינל 1 או 3. ההזמנה תובטח ותשמר רק לאחר קבלת מייל אישור ההזמנה עם מספרה. את ההזמנה יש להציג בחנות ולהשלים את הרכישה. המחיר הקובע הוא ביום הרכישה.

כרטיסי מועדון

החברה אינה מקבלת את כרטיסי המועדון השונים (חבר, בהצדעה, ביחד בשבילך וכדומה)

מברשת שיניים שחורה Oral B IO 10
מברשת שיניים שחורה Oral B IO 10