מברשת שיניים Silkn ToothWave

מק”ט
5682793

תיאור המוצר

 

תיאור המוצר 

  • מברשת השיניים החשמלית הראשונה המסייעת בהפחתת אבנית באופן משמעותי
  • מסירה 70% יותר פלאק
  • מבהירה עד 8 גוונים לכיוון שיניים לבנות יותר
  • מסירה עד 79% כתמים עיקשים
  • מפחיתה עד 72% דלקת חניכיים

 

* המחיר הקובע הוא במעמד הרכישה.

 

icon-card

תשלומים

12 תשלומים
99 $

מברשת שיניים Silkn ToothWave

הסטנדרט החדש בהגיינת הפה! יש לכם רובד חיידקים קבוע על השיניים (פלאק), שינויי צבע, כתמים עקשניים, אבנית או חניכיים מודלקות? האם אתם רוצים פחות אבנית, שיניים לבנות יותר ופה בריא יותר? הכירו את Silk’n ToothWave!

הוכח קלינית: ניקוי שיניים ברמה המולקולרית

Silk’n ToothWave היא לא מברשת שיניים חשמלית רגילה. הסוד שעומד מאחורי ToothWave הוא טכנולוגיית DentalRF™ החדשה והבטוחה. הודות לטכנולוגיה זו, המוכחת קלינית ומעוגנת בפטנט, המברשת יכולה לספק תוצאות ניקוי שיניים משופרות, ולהשאיר אתכם עם רובד חיידקים מופחת, פחות אבנית, ושיניים בהירות יותר.

תוצאות מרשימות

ניסויים קליניים הראו שלאחר חודש, תוכלו לראות הפחתה כוללת של רובד חיידקים, שינוי צבע, כתמים עקשניים, אבנית ודלקת חניכיים. אחרי חודשיים התוצאות מרשימות עוד יותר: השיניים נקיות יותר, לבנות ובהירות יותר.

תכונות שימושיות

  • מברשת השיניים Silk’n ToothWave עמידה למים. תוכלו להשתמש בה גם במקלחת או באמבטיה!
  • טיימר המרווחים החכם יזכיר לכם בכל 30 שניות להעביר את המברשת לרבע הבא של הפה. כך תהיו בטוחים שאתם מקבלים הגיינת פה בכיסוי מלא.
  • כעבור 2 דקות מתחילת הטיפול, המברשת נכבית אוטומטית. 2 דקות והפה נקי!
  • למברשת יש שלוש מהירויות רטט, לבחירתכם. מהירות הרטט הגבוהה ביותר מספקת עד 48,000 משיכות מברשת לדקה.
  • המברשת פועלת עד שבועיים בטעינה אחת, כאשר משתמשים בה פעמיים ביום למשך 2 דקות בכל פעם.

בטוחה לשימוש על פלטות ושתלים

גם אם יש לכם פלטות ושתלים, תוכלו להפחית את רובד החיידקים, הכתמים והאבנית. טכנולוגיית DentalRF™ וטכנולוגיית הרטט של Silk’n ToothWave מתאימות ובטוחות לשימוש על פלטות, סתימות, חיפויים וכל סוגי השתלים. ToothWave מספקת חוויית ניקוי יסודי ומבטיחה היגיינת פה משופרת לכולם.

תכולת מארז Silk’n ToothWave

  • 2 ראשי מברשת עם זיפים רכים במיוחד (קטן, גדול)
  • ידית המכשיר
  • מעמד טעינה עם כבל USB ובסיס שקוף
  • מתאם USB
  • חוברת אחריות
  • מדריך למשתמש

 

  • מק”ט:

    5682793

כללים והוראות לגבי אמצעי תשלום

  1. מחירי המוצרים באתר ובחנות נקובים בדולר ארה"ב.
  2. לקוחות רשאים לשלם בכרטיס אשראי או במזומן במטבע ישראלי (₪) ו/או בדולר ארה"ב($) ו/או ביורו.

תשלום באשראי

  1. הלקוח יכול לבחור לשלם על קניותיו בכרטיס אשראי ולבקש להמיר את ערך הקנייה הנקובה בדולר ארה"ב לשקלים חדשים. במקרה זה, תומר הקנייה לש"ח לפי שווה ערך שקל חדש/דולר ארה"ב יציג (בעת ביצוע התשלום) וכרטיס האשראי יחויב בש"ח. עיתוי הפירעון יהיה לפי ההסדרים שיש ללקוח עם חברת כרטיסי האשראי שלו.
  2. הלקוח יהיה רשאי לבקש לשלם עבור רכישותיו באמצעות כרטיס אשראי במט"ח, ובמקרה כזה יחויב כרטיס האשראי של הלקוח בסכום הדולרי של רכישותיו בחנות ביום הרכישה.
  3. ההמרה ועיתוי ביצוע החיוב למטבע שבו מנוהל כרטיס האשראי של הלקוח ייעשה על פי ההסדרים של הלקוח עם חברת כרטיסי האשראי שלו.
  4. פריסת תשלומים אפשרית רק בתשלום בכרטיסי אשראי שקליים מעל סכום של 50 דולר ארה"ב.

תשלום במזומן

  1. הלקוח יכול לבקש לשלם עבור רכישותיו במזומן בש"ח. במקרה זה יומר מחיר הרכישה הנקוב בדולר ארה"ב לשקלים לפי שווה ערך שערו היציג  של דולר ארה"ב בש"ח. הלקוח ישלם בשקלים בהתאם לתוצאת ההמרה.
  2. הלקוח יכול לשלם במזומן במט"ח שאינו דולר ארה"ב אך רק בדולר קנדי (CAD) או ביורו. במקרה כזה יומר מחיר הרכישה לדולר ארה"ב לפי שערי החליפין הצולבים לעומת דולר ארה"ב לפי שער מזומנים נמוך של בנק הפועלים המתעדכן בין השעות 15:30 ל-16:30 (ללא עמלת המרה) .
  3. עודף בעת תשלום במט"ח במזומן יינתן רק בדולר ארה"ב (בשטרות בלבד) או בשקל חדש (בשטרות/במטבעות).
  4. שער החליפין היציג של השקל לעומת דולר ארה"ב בימים ב'-ה' יתעדכנו מידי יום בין השעות 15:30 ל-16:30 לפי הפרסום היומי של בנק ישראל. שער חליפין יציג שקל/דולר ארה"ב בימי ו' וערבי חג יתעדכנו בין השעות  12:30 ל-13:30 לפי הפרסום של בנק  ישראל.
  5. שערי ההמרה הצולבים של מטבעות החוץ כנ"ל לעומת דולר ארה"ב בימים א'-ה' יתעדכנו מידי יום בין השעות 15:30 ל-16:30 לפי הפרסום היומי של בנק ישראל. שערי ההמרה הצולבים בין במטבעות החוץ כנ"ל לבין דולר ארה"ב בימי ו' וערבי חג יתעדכנו בין השעות  12:30 ל-13:30 לפי הפרסום של בנק ישראל.
  6. השערים המתפרסמים על גבי הלוחות האלקטרוניים (או לוחות תצוגה ידניים) הנמצאים בחנות יפורסמו בדיוק של 3 ספרות עשרוניות ויהיו הקובעים לצורכי ההמרה כאמור.

הזמנה מהאתר

ניתן להזמין מוצרים עד 10 ימים לפני ההמראה, מטרמינל 1 או 3. ההזמנה תובטח ותשמר רק לאחר קבלת מייל אישור ההזמנה עם מספרה. את ההזמנה יש להציג בחנות ולהשלים את הרכישה. המחיר הקובע הוא ביום הרכישה.

כרטיסי מועדון

החברה אינה מקבלת את כרטיסי המועדון השונים (חבר, בהצדעה, ביחד בשבילך וכדומה)

מברשת שיניים Silkn ToothWave
מברשת שיניים Silkn ToothWave