קיט מצלמה+חצובה+כרטיס CANON M50 15-45 vlogrt

מק”ט
294450

תיאור המוצר

 

תיאור מוצר 

הדגם החדש בסדרת המצלמות Canon EOS M50

  • 24 מיליון פיקסלים.
  • מהירות צילום של עד 10 תמונות בשנייה.
  • צילום וידאו באיכות 4K.
  • מסך מגע 3 אינץ’ מתכוונן.
  • עינית אלקטרונית 2.3 מיליון פיקסלים.
  • מעבד מהיר ועוצמתי DIGIC 8.
  • תקשורת אלחוטית מובנית WI-FI לשיתוף התמונות והסרטים.
  • תקשורת NFC לשליטה במצלמה באמצעות הסמארטפון.
  • מערכת מיקוד מהירה עם 143 נקודות פוקוס.
  • סוללה עוצמתית המספקת יותר זמן עבודה מהדגם הקודם.
  • כוללת עדשה 15-45 מ"מ.
  • חצובה מתנה 
  • כרטיס Vlogrt מתנה 
730 $

חיישן CMOS בגודל 24 מיליון פיקסלים APS-C

המצלמה Canon EOS M50 Mark II כוללת חיישן 24.1 מיליון פיקסלים מסוג CMOS APS-C עוצמתי ומאפשר ללכוד תמונות ברזולוציה גבוהה וסרטי וידאו באיכות 4K. החיישן משתמש בטכנולוגיית לכידת אור בצילומי תמונות ווידאו ומספק תמונות עם רעשי תמונה מופחתים גם בתנאי אור חלש מה שמאפשר לצלם תמונות במהירות, ביצועי פוקוס מהירים שיעזרו לתפוס את הרגעים היפים שקורים פעם בחיים.

מעבד תמונה DIGIC 8

ה-M50 Mark II בעלת חיישן מתקדם מסוג DIGIC 8 המסייע בשיפור ביצועי המצלמה, הפוקוס האוטומטי ומבטיח שהתמונות והסרטים יראו חדים ומפורטים עם רעשי תמונה מינימלים. בשילוב עם אופטימיזציית התאורה אוטומטית, המעבד של ה-Canon EOS M50 Mark II מסייע בניתוח מייטבי של התמונה ועוזר למזער איזורים בהירים תוך שמירה על צבעים מלאים והפרטים בחלקים הבהירים של התמונה.

חיישן Dual Pixel CMOS

החיישן בעל פיקסלים כפולים מספקים פוקוס אוטומטי מהיר ומדוייק במיוחד שעוזר להשיג את התמונה הרצויה בדיוק ברגע שהאירוע מתרחש. הקנון M50 Mark II כוללת איזור מיקוד רחב, כ-88% אופקי ו-100% רוחבי. באמצעות המצלמה M50 Mark II ניתן לצלם את הנושאים במהירות באמצעות מערכת הפוקוס האוטומטי המשופר לזיהוי עיניים ומפאשר לצלם גם הנושאים מרחוק. ניתן להשתמש בפוקוס אוטומטי לזיהוי עיניים גם כאשר כל גוף המצולם נמצא במסגרת הצילום ולנהול את העיניים ממרחק.

וידאו 4K UHD 24p

בעזרת מעבד התמונה DIGIC 8 והחיישן CMOS APS-C בגודל 24 מיליון פיקסלים ניתן לצלם סרטי וידאו באיכות 4K במהירות של 24 תמונות בשנייה ולקבל תוצאות מרהיבות ברמה קולנועית ובחדות גבוהה מאוד. בצילום באיכות 4K שהיא פי ארבע פעמים מאיכות FULL HD ניתן לראות את הנושאים שלכם בבהירות מדהימה, ניתן ליצור סרטונים יפים ואיכותיים ואף לצלם סרטי Time-Lapse בפשטות.

מסך מגע מתכוונן

המצלמה Canon EOS M50 Mark II כוללת מסך מגע בגודל 3.0 אינץ' ברזולוציה של 1.04 מיליון פיקסלים עם תצוגה חדה במיוחד. בהירות המסך ניתנת לשליטה וגמישות המסך מאפשר לצלם בנוחות כמעט מכל זוית ללא צורך בשימוש באביזרים נוספים, מה שהופך את צילום הסלפי לפשוט וקל מאוד. בסיום השימוש, ניתן לקפל את המסך ככה לשמוע עליו מפני שריטות ומכות. בנוסף, המסך מאפשר שליטה ושינוי הגדרות המהירות, צפייה בתמונות וסרטים ובחירת נקודות המיקוד בצילום.

עינית אלקטרונית

מצלמת הM50 Mark II כוללת עינית אלקטרונית בגודל 0.39 אינץ' מסוג OLED ברזולוציה של 2.36 מיליון פיקסלים. העינית מספקת תצוגה בהירה, חדה וצבעונית בטווח כיסוי של 100%. ניתן לבצע מיקוד על האובייקט המצולם, גם תוך כדי צילום באמצעות העיניית, בנגיעה במסך.

תקשורת אלחוטית Wi-Fi

ה-M50 Mark II נועדה להפוך את חיבור האלחוטי WI-FI למהיר ופשוט יותר. המצלמה מאפשרת העברת נתונים בין מצלמות Canon תואמות המחוברות ל-Wi-Fi ולהעביר את קבצי התמונות והסרטים ישירות לטלפון הסלולרי (מצריך הורדת אפליקציה) ולעלות ולשתף תמונות וסרטים ישירות לאתרי FACEBOOK ו YOUTUBE וכן גם להדפיס את התמונות ישירות מהמצלמה בחיבור אלחוטי למדפסת הביתית.

קישוריות Bluetooth

קישוריות ה-Bluetooth עוזרת לחבר את ה-Canon EOS M50 Mark II למכשירי הסלולר החכמים, באמצעות אפליקציית Canon Camera Connect החינמית. חיבור המצלמה למכשיר הטלפון החכם מאפשר לשלוט במצלמה מרחוק ולאסוף נתונים מיקום הצילום GPS בשימוש במקלט GPS-GP-E2(אופציונלי לרכישה בנפרד).

מצב צילום שקט

בין אם נמצאים בסביבת ילדים, תינוק ישן או בעל חיים, ניתן להגדיר את המצלמה למצב צילום שקט ללא צליל החשיפה.

  • מק”ט:

    294450

  • מותג:

    Canon

כללים והוראות לגבי אמצעי תשלום

  1. מחירי המוצרים באתר ובחנות נקובים בדולר ארה"ב.
  2. לקוחות רשאים לשלם בכרטיס אשראי או במזומן במטבע ישראלי (₪) ו/או בדולר ארה"ב($) ו/או ביורו.

תשלום באשראי

  1. הלקוח יכול לבחור לשלם על קניותיו בכרטיס אשראי ולבקש להמיר את ערך הקנייה הנקובה בדולר ארה"ב לשקלים חדשים. במקרה זה, תומר הקנייה לש"ח לפי שווה ערך שקל חדש/דולר ארה"ב יציג (בעת ביצוע התשלום) וכרטיס האשראי יחויב בש"ח. עיתוי הפירעון יהיה לפי ההסדרים שיש ללקוח עם חברת כרטיסי האשראי שלו.
  2. הלקוח יהיה רשאי לבקש לשלם עבור רכישותיו באמצעות כרטיס אשראי במט"ח, ובמקרה כזה יחויב כרטיס האשראי של הלקוח בסכום הדולרי של רכישותיו בחנות ביום הרכישה.
  3. ההמרה ועיתוי ביצוע החיוב למטבע שבו מנוהל כרטיס האשראי של הלקוח ייעשה על פי ההסדרים של הלקוח עם חברת כרטיסי האשראי שלו.
  4. פריסת תשלומים אפשרית רק בתשלום בכרטיסי אשראי שקליים מעל סכום של 50 דולר ארה"ב.

תשלום במזומן

  1. הלקוח יכול לבקש לשלם עבור רכישותיו במזומן בש"ח. במקרה זה יומר מחיר הרכישה הנקוב בדולר ארה"ב לשקלים לפי שווה ערך שערו היציג  של דולר ארה"ב בש"ח. הלקוח ישלם בשקלים בהתאם לתוצאת ההמרה.
  2. הלקוח יכול לשלם במזומן במט"ח שאינו דולר ארה"ב אך רק בדולר קנדי (CAD) או ביורו. במקרה כזה יומר מחיר הרכישה לדולר ארה"ב לפי שערי החליפין הצולבים לעומת דולר ארה"ב לפי שער מזומנים נמוך של בנק הפועלים המתעדכן בין השעות 15:30 ל-16:30 (ללא עמלת המרה) .
  3. עודף בעת תשלום במט"ח במזומן יינתן רק בדולר ארה"ב (בשטרות בלבד) או בשקל חדש (בשטרות/במטבעות).
  4. שער החליפין היציג של השקל לעומת דולר ארה"ב בימים ב'-ה' יתעדכנו מידי יום בין השעות 15:30 ל-16:30 לפי הפרסום היומי של בנק ישראל. שער חליפין יציג שקל/דולר ארה"ב בימי ו' וערבי חג יתעדכנו בין השעות  12:30 ל-13:30 לפי הפרסום של בנק  ישראל.
  5. שערי ההמרה הצולבים של מטבעות החוץ כנ"ל לעומת דולר ארה"ב בימים א'-ה' יתעדכנו מידי יום בין השעות 15:30 ל-16:30 לפי הפרסום היומי של בנק ישראל. שערי ההמרה הצולבים בין במטבעות החוץ כנ"ל לבין דולר ארה"ב בימי ו' וערבי חג יתעדכנו בין השעות  12:30 ל-13:30 לפי הפרסום של בנק ישראל.
  6. השערים המתפרסמים על גבי הלוחות האלקטרוניים (או לוחות תצוגה ידניים) הנמצאים בחנות יפורסמו בדיוק של 3 ספרות עשרוניות ויהיו הקובעים לצורכי ההמרה כאמור.

הזמנה מהאתר

ניתן להזמין מוצרים עד 10 ימים לפני ההמראה, מטרמינל 1 או 3. ההזמנה תובטח ותשמר רק לאחר קבלת מייל אישור ההזמנה עם מספרה. את ההזמנה יש להציג בחנות ולהשלים את הרכישה. המחיר הקובע הוא ביום הרכישה.

כרטיסי מועדון

החברה אינה מקבלת את כרטיסי המועדון השונים (חבר, בהצדעה, ביחד בשבילך וכדומה)